Volgens mij zijn we eruit, ws kiezen we voor een naam die ik al vanaf het begin in mijn hoofd heb...hij staat nog niet in dit topic genoemd
Ilse Fenne / Fenna Eva Liene Lieke Anne Sannah Nienke Elise Eline Fien Janne Evy Maaike Iris Floor Isabel (roepnaam Isa?) Lisa Lise Fleur Femke Julie Amber Arlette Anouk Nina Naomi Demi Romy
Fenna vind ik ook leuk! Mijn oma heette Fenna, en nu heb ik een schoonzusje dat Fenna heet, is weer helemaal terug !
Volgens mij is de naam Lisanne al eerder genoemd, maar ik vind het leuk om erbij te vermelden dat mijn dochter Lisanne Lotte heet ! Bij de geboorte hadden we deze twee namen en we hebben pas na de geboorte besloten dat haar eerste naam Lisanne zou zijn en de tweede Lotte..... Groetjes Monique
Sterre vind ik ook leuk, maar zou niet weten hoe je daar een langere sjieke naam van zou moeten maken die als afkorting op Sterre neerkomt... Je maakt ons wel nieuwsgierig nu hoor, ben benieuwd als ze geboren is!
Liene? Ik vind Lotte mooi bij Liene staan. Neem jij nu een Liene en wij dan straks bij de tweede een Lotte.