Hé meiden. Ik ben inmiddels 8 dagen over tijd en zwanger ben ik niet volgens de testen die ik gedaan heb (KV 2v5 en Clear Blue). Nu ga ik er maar gewoon van uit dat ik een menstruatie oversla, maar hoe zit het dan met mijn eisprong? Hoe moet ik weten wanneer ik die heb? Heb je die überhaupt wel als je een menstruatie over slaat? Elke dag een ovulatietest doen lijkt me niet echt de oplossing, of wel? Ik heb normaal een hele regelmatige cyclus van 30 dagen, dus ik ken dit helemaal niet! Iemand ervaring?
Wanneer ben je gestopt met de pil? Ik zie alleen dat je eerste cyclus van je pogingen 30 dagen was. Zo ben ik ook begonnen. Het kan dus wat onregelmatig zijn. Via ovulatietesten of evt je temperatuur bij houden kun je daar achter komen.
Toen we voor Mira gingen had ik 6 jaar de pil gebruikt. Toen ik stopte heb ik daar niets van gemerkt, mijn cyclus was 30-30-30-30-29-Zwanger... Nu ben ik gestopt en werd 30 dagen later ongesteld. Mijn laatste menstruatie was 29-04!
Kan ik gewoon gelijk beginnen met temperaturen morgen? Ik heb daar niet zo'n verstand van.. Ga er eens over lezen.
Ik denk niet dat je het overslaat maar nu gewoon een langere cyclus hebt. Ik zou gewoon even afwachten(is moeilijk) en dan kijken hoe de volgende cyclus gaat
Google maar eens op basale lichaamstemperatuur. Dan staat het heel goed uitgelegd. Vastleggen vind ik zelf echter fijner op fertility friend.
Hoi, Ik heb ook een menstruatie overgeslagen vorige maand of misschien was het gewoon een langere cyclus, maakt ook niet uit wel heb ik een eisprong gehad, door het temperaturen ben ik daar achter gekomen
Het kan ook een langere cyclus zijn. Ik heb tegenwoordig een onregelmatige cyclus variërend van 3 tot 6 weken.