zwanger of niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xKiim, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xKiim

xKiim Actief lid

10 mrt 2012
    146
    0
    0
    Werkt als All-Round Kapster
    Tilburg
    hallo allemaal,
    Ik ben 2 maart bevallen met bijna 24 weken van een zoontje, die het niet heeft overleefd doordat ik het hellp-syndroom had.
    Sinds dien ben ik aan de nuvaring gegaan, omdat ik 12 weken niet zwanger mocht worden ivm onderzoeken.
    Mijn menstruatiecyclus is altijd heel precies, ik ben 14 tm 18 mei voor het laatst ongesteld geworden.
    vanaf 21 mei mocht ik weer zwanger worden, en omdat ik zo graag weer wil, heb ik voor die 2 dagen geen nieuwe nuvaring meer ingedaan.
    ik zou mn eisprong rond de 27e hebben, en we hebben 2 weken lang om de dag geklust rond die tijd, o.m niets te missen.
    En ze zeggen dat je de eerste 3 maanden na een bevalling erg vruchtbaar bent.
    Nu heb ik last van stemmingswisselingen, last van mn linkerborst, en al heel de week pijn in mn onderbuik en deze is ook een beetje opgezet.
    vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan, en deze was negatief.
    Heb ik te vroeg getest? had ik mn nod moeten afwachten, wat as maandag is?
    Of ben ik misschien gewoon echt niet zwanger?
    Ik vind het zo spannend, hoop dat het tog gelukt is, en dat
    de test gewoon te vroeg was.
    Bij ons zoontje waren we ook binnen een maand meteen zwanger.
    Iemand tips? of vegrelijkbare verhalen?
    Liefs kim

2. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    heejj..

een nuvaring zitten hormonen in net als de pil. misschien ben je aan het ont"pillen"?

Liefs Riejantjuuh

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het kan zijn dat je lijf toch nog wat van slag is door de bevalling een door de hormonen van de Nuva-ring en dat je mogelijk later een eisprong hebt gehad dan je eigenlijk verwachtte.
    Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest en dat de test daarom negatief is.

Ik zou gewoon maandag in ieder geval afwachten, aangezien dat je NOD is. En dan nogmaals testen.

En al hoe graag je wilt.... het kan uiteraard ook best zijn dat het nu iets langer duurt met zwanger worden. Jullie hebben wel heel veel geluk gehad dat je direct in de eerste ronde zwanger zijn geraakt. Ik hoop dat het snel raak mag zijn en dat jullie als vlug een klein wonder in je armen mag hebben.

4. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Heey kim, hoe waren de uitslagen van het onderzoek??

Ik zou ook even wachten tot maandag meis! Lastig hè? Vorige was dat natuurlijk heel anders!

Deel Deze Pagina