ik ben tussen 18-20(dat was de 1e dag van mijn laatste ongesteldheid) mei 2011 voor het laatst ongesteld geweest heeft ongeveer een kleine week geduurd. ben vandaag 23-06-2011 nog steeds niet ongesteld, zou ik nu overtijd zijn ja of nee (heb al wel zwangerschap testen gedaan 1 geeft een licht streepje en de andere zei dat ik niet zwanger was) nu ben ik even in de war en hoor graag jullie mening even, want heb geen verstand van die cyclus gebeuren, misschien kunnen jullie me wat opweg helpen? heb wel rommelig gevoel in me buik en laatste dagen wat zuur gehad en in de avonden misselijk en best veel moe(nou ben ik over het algemeen ookal vrij snel moe dus daar zoek ik niet teveel achter).
Geleno, er is weinig over te zeggen omdat we je cyclus niet weten. Hoe vaak ben je normaliter ongesteld? Veel mensen hebben een cyclus van rond de 28 dagen. Je telt dit vanaf de eerste dag van je menstruatie. Mei had 31 dagen dus je zou tussen 18-22 juni een cyclus van ongeveer 31 dagen hebben. Omdat het vandaag al de 24e is zit je daar dus zowiso al overheen. Toch is het zo dat veel vrouwen een langere cyclus hebben dan 28 dagen. 36 tot 40 dagen is geen uitzondering. MAARRR... dat lichte streepje geeft wel veel hoop. Als ik jou was zou ik twee dagen wachten en dan nogmaals testen. Is deze niet goed dan zou ik afhankelijk van je normale cyclus met de dokter overleggen. PS zoals je kan zien heb ik een cyclus van ongeveer 31 dagen, maar heb daar ook wel eens een klein weekje overheen gezeten.
Hey, Mijn cyclus wist ik ook niet precies door stoppen met de pil. Mijn eerste kvtest was ook lichtpositief. Toen de volgende dag de predictor ( ook nog zo'n vroege test!!) die was spierwit.... dus helemaal down. Toch na 2 dagen weer met kv getest en weer positief!!! En nu toch echt 23 weken zwanger, dus er is hoop!!!! Welke testen heb jij gebruikt?