Whahaha! Mijn man is ook zo en hij wordt altijd heel boos als ik een briefje neerleg voor hem... @Jo79: wat zielig (maar tegelijkertijd HILARISCH)!
ow god hahahhaahah HOE HERKENBAAR ! zo heb ik een keer moetten werken , mannetje zou opletten , ik heb 4 uurtjes gewerkt in die 4 uurtjes heeft bryan alles gehad wat hij normaal op een dag krijgt dus fles fruit brood groente hap sap en liga pffff MANNEN !
Mijn vriend moet op zaterdagochtend altijd "oppassen" (vind het eigenlijk niet echt oppassen want het is zijn eigen kind) want dan ga ik boodschappen doen. De eerste paar keer vergat hij hem gewoon eten te geven. Echt super zielig zelf wel gaan ontbijten en onze kabouter zat erbij en keek erna en kreeg niks.. En dan later wel zeggen dat hij zo "vervelend" was...
haha ik ben benieuwd wat er hier dan nog gaat gebeuren! Ik was laatst even een kwartiertje weg nou toen was het al paniek! Als Sven wat ouder is gaat het hoop ik wat beter.
Ik heb echt helemaal in een deuk gelegen! Goed bedoeld van paps . Hier gelukkig nog nooit gebeurd! Al hoewel ik ook meer van de verzorging enz ben en hij meer van het spelen/knuffelen/gekdoen!
Iedereen lacht om het verhaal. misschien ben ik dan overdreven. maar ik zou woest :x zijn. jullie kindje is toch niet net geboren. betekent dat dan dat hij totaal niet weet wat er door de dag gebeurd met jullie kindje? Wat dat betreft bof ik denk ik, mijn vriend en ik weten allebei wat hij moet hebben. Ik ben wel diegene die het overzicht wat beter heeft vooral m.b.t medicijnen maargoed. en mijn vriend heeft 1 dag per week een vaste papa dag.
Hahaha gelukkig gebeurt dat hier niet, papa is soms nog "beter" dan mama Maar meestal is het mama die het overzicht houdt. Als papa een dag moet oppassen hoef ik hem niks te vertellen. Soms let hij niet op de tijd en krijgt Nathan zijn broodje een half uur later.
Ik vind je niet overdreven hoor, ik zou ook héél erg pissig zijn als Alyna een halve pot jam gegeten zou hebben in plaats van fruit! :x @Jo79: om dat verhaal moet ik dan stiekem wel weer lachen!
Aan de ene kant moet ik er wel om lachen maar ik ben toch ook errug blij dat mijn man dat soort dingen niet doet. Sowiezo OPPASSEN op je eigen kind? Die term komt er bij mij dus niet in! Mijn man zorgt al sinds de geboorte net zo goed als ik voor Jelte + het huishouden en de laatste 2 mnd zelfs bijna volledig vanwege mijn zwangerschapsmisselijkheid. Ik zou toch echt pissig worden en zorgen dat manlief wat vaker echt volledig voor kindlief zorgt.
hoe heet je man? flipje? en eerlijk gezegt zou ik ook denken of ie wel helemaal goed bij zijn hoofd is. als mijn man het gedaan had had ik denk ik echt me zelf afgevraagt of ie nog wel hersens heeft.
Je kan zeggen wat je wil, maar je vergeet één ding (waarschijnlijk weet je het niet ), maar mijn man woont nog niet zo lang in Nederland. Wij zijn bij wijze van opgevoed met Nutricia, Olvarit, Friso e.d. Hij niet. Je kan fruit- of groentepotjes daar alleen kopen in de dure toeristenwinkels en daar kwam hij dus nooit. Als Cubaans baby'tje krijg je gewoon een mango of een banaan. Voor mijn man is fruit in een potje fruit in een potje, hij weet niet beter. Hij denkt dat het allemaal een pot nat is (leuke woordspeling . Hij dacht dus bijvoorbeeld ook dat ik haar gewone appelmoes kon geven. En zoals ik al eerder heb gezegd: ik doe voornamelijk de verzorging van ons kind, hij dus niet, en dat is misschien vreemd voor Hollandse begrippen, maar ja, we zijn dus ook geen typisch Hollands gezin. I stand by my man
kheb net ff heel hard zitten lachen en tegen mn man gezegt dat ik het echt met hem getroffen heb als papa voor alyssa. ik moet op zaterdag altijd werken en dan heeft mn man papa dag. het gaat echt helemaal super. de eerste paar keer belde ie wel eens op om te vragen hoe iets moest, maar nu gaat alles vlekkeloos. het wordt altijd wel een kliederzooi als alyssa groente of fruit moet eten maar goed, ze heeft een slab om en we hebben een wasmachine. ik vind alleen soms dat mn man iets te vaak of te lang op stap gaat met alyssa waardoor ze niet altijd genoeg slaapt. zolang dat het enige is hoor je me niet klagen, ze doet dan gewoon aan het eind van de middag nog een dutje. ik zou je man gewoon meer dingen laten doen, ook al ben je zelf dan thuis. je bent er dan bij en kan hem dan een beetje sturen en dingen leren. geef hem de kans, voor jou is alles zo vanzelf sprekend. liefs doris
Waarom heb je dan gezegd dat hij een potje moest geven, had hij toch veel beter een banaan of mango kunnen geven, had je zeker geweten dat het goed was gegaan... Ik vertelde vanavond aan mijn vriend hoe blij ik ben dat ik Eva met een gerust hart aan hem kan overlaten... vond hij erg leuk om te horen! Maar we doen ook alles hetzelfde, en als hij twijfelt, belt hij even.
hahahaha erg grappig toch moet ik zeggen.... ik vindt idd de term"oppassen"voor papa's ook niets... is ook hun eigen kind,dus is t geen oppassen. maar ik ben blij dat wij t ook aardig verdelen. mijn vriend werkt in de continu en is dus overdag heel veel thuis dus doen we alles veel samen... en soms weet hij dingen idd veel beter als ik.. vindt t ook altijd zo lief als ie zegt tegen andere dat ie onwijs veel respect voor mij heeft omdat ik zoveel geduld met haar heb (ze is een enorm druk en veeleisend kindje). en dat ie zo graag met dr wil kroelen maar dat ze dat nog niet doet....dat vindt ie erg jammer...
Ik had geen vers fruit meer in huis (ja, kiwi's, maar die krijgt ze nog niet), daarom, en fruitpotjes heb ik altijd voor nood. En dit was ook een 'noodgeval', ze zou eigenlijk naar mijn moeder gaan waar ze het dus wel vers krijgt. Het Olvaritpotje stond naast de jam... Hij kwam gehaast binnen en ik ging gehaast naar buiten. We wilden allebei niet dat ik te laat zou komen, ik zit tenslotte nog in mijn proeftijd. Ik heb totaal niet het idee gehad dat het fout kon gaan, voor mij is het allemaal zo vanzelfsprekend en dan denk je dat dat voor hem ook zo is. En ik vind het niet erg dat het voor hem niet zo vanzelfsprekend is. Verder laat ik haar met een gerust hart bij hem achter, hoor! Alleen zal ik het in het vervolg echt goed klaar moeten zetten, desnoods met een briefje er bij. Maar dat maakt ook niet uit. Tuurlijk zou ik kunnen vragen of hij wat meer zou willen doen mbt de verzorging, maar het gaat verder altijd goed en zo voelen we ons er prima bij. Zolang hij ziet dat het goed met onze dochter gaat zegt hij niets en laat 'ie me lekker m'n ding doen. Geen gezeur aan mijn hoofd. Heerlijk. Laat hem maar lekker op zijn manier vaderen, dat doet 'ie namelijk perfect. Ze zijn werkelijk gek op elkaar.
Jullie doen net alsof 'ie haar vergif heeft gegeven. Overdrijven is ook een vak! Ja, ze heeft wat extra gepoept, maar echt last heeft ze er niet van gehad, wel een misselijk denk ik, maar ze was supervrolijk, hoor. Had ik dan woedend moeten worden? Dat had niets opgelost. Hij deed het het toch niet expres, het kwam uit een goed hart.