Mijn eerste reactie zou ik hem dat best kwalijk nemen..... maar achteraf gezien zou ik er toch zeker om kunnen lachen, er zijn indd veel ergere dingen dan dat. Hier verloopt ook niet altijd alles vlekkeloos als mijn vriend alleen is met Louiza. Maar ach ik kan hem ook niks kwalijk nemen, hij heeft een drukke baan en als hij vrij is, doet hij het ook allemaal met liefde en niet met opzet, dus soms is het gewoon erg schattig als hij iets niet doet zoals het zou 'moeten'.
@Yake; Ik wist ook niet hoe het bij jullie gaat. Als het bij mijn vriend zou gebeuren zou ik echt stomverbaasd zijn, omdat hij heel goed weet welk potje fruit is, snap je? Ik zou er achteraf ook wel om kunnen lachen hoor!Alleen op dat moment zelf effe niet.
Ik heb er hartelijk om gelachen En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook de meeste zorg op me neem, gewoon omdat wij dat beiden zo willen. Dat wisten we al voordat ik zwanger was. Niets mis mee toch als dat in goed overleg gaat . Dat wil niet zeggen dat het geen leuke vader is, hij is super gek op zijn zoontje! En het komt af en toe voor dat ik een paar uur moet werken terwijl mijn vriend vrij is, dan laat ik hem echt wel met een gerust hart achter.