Ik kreeg vanmorgen een brief mee van de PSZ waar me zoontje op zit, volgende week komt de schoolfotograaf, heel leuk zou je denken, is het ook hoor zeker omdat het de 1e keer is alleen ik zit met het volgende; Ze krijgen dus een zeegroene achtergrond maar wat kan je nou voor leuks aan trekken dat het niet te donker/licht/flets word Ik wil sowieso G. een spijkerbroekje aandoen, maar wat doe ik er boven op
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan of je kindje bleek is of niet...? Mijn zoon is best bleek van nature (rood haar), dus die zou ik toch iets aantrekken wat zijn kleur een beetje te goede komt (bruin shirt ofzo). Als dat bij jouw kindje niet zo'n punt is, zou ik idd voor een wit shirtje of bijv. donkergroen? (donker)blauw kan ook best, lijkt me..?
G. is ook bleek, en dan nog es blond. Vind het nogal moeilijk omdat ie de ene keer best bruin kan zijn, Ligt idd ook wat ie aan heb, maar wat ik 'm aan wou doen waar hij wat bruiner op was, is te klein:x Ik denk dat ik morgen maar ff in de winkel gaat snuffelen voor iets leuks, voor zo'n eerste keer op de PSZ ga ik toch wel alles uit de kast halen om 'm leuk op de foto te krijgen. Hij heeft meerdere keren een fotoshoot gehad maar dat was gewoon simpel een witte/zwarte achtergrond. Maar bedankt voor het meedenken!