In een moment van niet oplettendheid hebben ik en mijn man onveilig gevreeën. Later kwam ik erachter dat de kans groot is dat dit 2 dagen voor me eisprong is geweest. Ik gebruik al een jaar de pil niet meer, en ben sinds 3 maanden weer stabiel op mijn oude cyclus patroon van 29 dagen. Op de dag van me eisprong (vandaag 12-10-20) heb ik ook een kramp gevoel links onder in mijn buik, en verlies ik veel eiwit rekbaar slijm. Hoe groot zou de kans zijn dat ik zwanger ben? Na de 2 dagen voor mijn eisprong hebben we niet meer onveilig gevreeën. Maak me nu toch wel lichtelijk zorgen, zijn hier meer dames met dezelfde ervaring en hoe groot is de kans dat ik zwanger ben van die ene keer 2 dagen voor me eisprong. We hebben 3 kinderen, mocht ik zwanger zijn dan blijft het wel bij ons en is het van harte welkom, we hebben altijd een kinderwens van 4 gehad, maar door gezondheidsproblemen nooit doorgegaan. Het zal een mooi cadeau zijn als het zo zou zijn, maar ook wel even schrikken. Volgens planning moet ik 26 oktober ongesteld worden, wanneer testen? Alvast bedankt
Niemand heeft een antwoord voor je. Over 2 weken weet je meer. Tot die tijd kan je weinig doen helaas
Je had het met een morning after pil nog voor kunnen zijn, volgens mij zou je het nu nog kunnen tegenhouden door een spiraal te plaatsen(dan kan het eitje niet innestelen) en anders testen veel mensen vanaf 10dagen na ei positief, maar pas 14 dagen na ovulatie is een negatieve test ook betrouwbaar.
Dat heb ik de volgende ochtend wel besproken met mijn man, maar die zei ook stel dat je zwanger bent dan is het een cadeautje wat we altijd gewild hebben maar nooit gekregen hebben. We wilde van jongs af aan een gezin met 4 kinderen, maar door bekkeninstabiliteit bij alledrie de kinderen besloten het bij 3 te laten. We zijn wel bewust gestopt met de pil omdat ik erg veel last kreeg van bijwerkingen, spiraal gaf ook meer klachten dan profijt. Meestal waren we altijd op onzs hoede deden we het veilig. Alleen nu net een keer niet. Bij de andere 3 teste ik ook vrij vroeg positief met de Kruidvat testen 2 voor 5 euro, misschien over paar dagen zo'n 4 dagen voor me ongi dag maar een test proberen Dank je wel, vind het heel spannend, maar vraag me nu ook wel af of ik er niet teveel vanuit ga dat ik zwanger ben, dat ik eigenlijk teveel hoop dat het zo is zeker omdat mijn man zo reageerde als het zo is dan zou het een cadeau zijn wat we altijd gewild hebben. De bekkeninstabiliteit mocht die komen heb ik er zeker voor over. Ook ben ik een beetje zenuwachtig dat ik straks teleurgesteld zal worden als het niet zo is, het zou toch wel heel toevallig zijn moet het net in die ene keer 2 dagen voor me ei raak zijn We zullen afwachten, bedankt alvast voor jullie reactie
In dat geval duim ik met je mee dat het raak is. Mocht het niet zo zijn dan is dit misschien wel een opening voor een gesprek met je man om er bewust voor te gaan. Het is wel aan te raden om nu te beginnen met foliumzuur, mocht het wel raak zijn, dan heeft dit kindje een goede start
Foliumzuur kan inderdaad geen kwaad om mee te starten, dank je wel. Ik wil het inderdaad wel bespreken met hem, kijken hoe hij er over 2 weken tegen aan kijkt. Eerst deze ronde afwachten