Jippie, ik ben zwanger van ons tweede kindje! Kan het nog niet geloven. Heb onderhand al vier testen gedaan en allemaal met een tweede streep. Wel een lichte streep maar je ziet hem duidelijk. Ga morgen voor de zekerheid nog een keer de clear blue digital doen. Misschien wel een beetje overdreven maar durf het nog niet te geloven. Erg hé? Kan toch eigenlijk niet anders zijn anders zouden er toch geen vier testen positief zijn........
Heey meid gefeliciteerd! een streep is een streep maar ik snap het heb ook nog veel testen gedaan na de eerste positieve test. en begin nu het een beetje te geloven.!
Gefeliciteerd! heerlijk he, en nog onwerkelijk. Denk dat het pas echt doordringt als je de echo hebt Geniet er lekker van! xxx
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik heb vandaag nog een clear blue gedaan en er staat echt ZWANGER! Jippie. Nou maar hopen dat alles goed gaat....
Geweldig he die clearblue .. goede uitvinding en geen gestaar meer of je het 2de streepje wel of niet ziet je weet het meteen zeker echt geweldig ! Geniet er van !
geniet ervan meid niks overdreven is gewoon leuk heb er ook 7 gedaan en erna iedere week 1 tot 9 week whaha vond gewoon gerustelend dat 2e streep of dat plusje
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws Ik wens je een fijne, onbezorgde en gezonde zwangerschap toe... al nieuwsgierig wie er in je buikje zit?! Groetjes Ingeltje