Vanochtend (na 4 positieve testen!) bij de huisarts uitgerekend dat ik nu 6 weken en 2 dagen zwanger zou moeten zijn! Zo onverwacht maar o zo happy! Ik heb 22 september m'n eerste afspraak bij de verloskundige maar vraag me af of ik tijdens deze afspraak om een echo mag vragen omdat ik er, met name ook door mijn bloeding, niet zeker van ben of ik écht 6 weken zwanger ben. We zijn zooo blij!
Dank jullie wel! Ik heb nog steeds het idee dat ik ieder moment wakker zal worden! Zo bizar! Ik zat vandaag ook echt als een soort zombie op m'n werk.
gefeliciteerd! ik heb ook een week voordat ik eigelijk ongie had moeten worden dat is (1-09-2008) een bloeding gehad,ik d8 echt he zo raar het heeft net zo lang als mijn normale menstruatie geduurt maar het was zooooooooooo vreemd heel lich roze en bijna geen stolsels en jah sorry af en toe kwam er echt veel slijm uit dat het bijna op spuug leek( ) maar achteraf bleek het heel normaal te zijn en een implantatiebloeding. dus zolang je geen hevige buikpijn hebt gehad dan is er niks aan de hand. maar nogmaals gefeliciteerd en vel succes.
Hoi dames, Begin nu toch wel een beetje bezorgd te worden. Ik heb namelijk eens goed lopen nadenken over hoe mijn 'bloeding' er uit zag en ik moet toch concluderen dat ik echt ongesteld was (ook slijmverlies). Maar toch heb ik die 4! positieve testen gehad. Ik vraag me af hoe lang HCG in je bloed blijft zitten? Ik ben op 23 augustus ongesteld geworden en op 10 en 11 september getest. Ik hoop zo dat alles goed is!