Wij hadden laatst ook een muis in huis maar hie wel een stoere poes die de muis binnen een uur gevangen had. En het is ook echt bij een muisje gebleven..
O pfff haal zondag de koelkast weg wat we elke keer doen om de muizen keutels weg te halen, hebben ze niet een heel gat in me keuken vloer gebeten, me vloer zelf kapot de ondervloer en zelfs het hout, heb vandaag gelijk de woningbouw gebelt, en die komen kijken! Er zijn er net wel weer 2 dood gegaan door zo'n muizen vanger, bah hoorde ze helemaal piepen nog brr Echt heel erg zielig maar dit is voor ons de enigste optie omdat we ook 2 honden hebben! Pff hoop dat de bouw snel komt
Hoi, wij hebben net 3 muizen in de val gehad,, ze zitten in het keukenkastje waar de prullenbak inhangt. een onvriendelijke muizenval, maar geen last van gepiep dus..
Wat voor val is dat dan? Ze zitten zelfs op de aanrecht bahbah! Hebben er net al 3 gevangen en hopen dat er nog veel meer komen want ben dit echt heel erg zat, gister avond alle muizen drollen opgeruimd en ik kijk net en er ligt alweer een hele berg, er is echt niet tegen op te schoonmaken bah
Oja en hoe ruimen jullie daarna de doden muisjes op? Me man heeft ze net door gespoelt door de wc, omdat ik ze niet in me vuilniszak wil hebben, het moest dus van mij!
Gewoon zon klem van 0,79 cent. De klem open boven de groene container.. Is niet echt leuk hoor maar ja..