Hallo allemaal, Bijna 28 weken zwanger en ineens veel klachten. Denk aan erg moe, hoofdpijn, soms plots duizelig,pijnlijke rug en buik, naast de bekende bekende bekken klachten... Kortom ik voel me beperkt in het uitvoeren van de dagelijkse bezigheden.. Eergisteren voelde ik me nog op en top en sinds gister is dit ineens omgeslagen...wie herkent dit? Nog tips? Bedankt alvast!
Ik zou even contact opnemen met de vk Dan kunnen ze even je bloeddruk controleren en eventueel andere dingen. Als je je plots niet goed voelt is dat altijd reden om te bellen.
Die bekkenklachten en vermoeidheid enzo herken ik wel, maar niet van de ene op de andere dag zo extreem. Goed dat je even gebeld hebt
Zeker goed dat je aan de bel getrokken hebt. Die plotselinge omslag herken ik ook niet. Vermoeidheid ed is er bij mij langzaam ingeslopen, vanaf week 16. Maar niet zo ineens. Fijn dat je langs kan komen vandaag.
Ik herken het wel.. sws tot 16 weken fluitend doorgekomen en daarna wat klachtjes gekregen. Nu sinds een week of 2 ook veel meer vermoeid, pijnlijke gewrichten, maagzuur en buikpijn.. Heb ook mijn bloeddruk en eiwitten gecheckt en was goed. Dus goed dat je even gaat, neemt een hoop ongerustheid weg..
Net terug, bloeddruk was goed, kleine doet t ook goed, waarschijnlijk grieperig en moet ik hier even doorheen. Wel lager hb (6.8). Voor nu advies gekregen om rustiger aan te doen...