Wie heeft er een Phil and Ted's kinderwagen....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bluesky, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    en hoe bevalt hij? Ik kwam de Phil and Teds Sport (linkje: http://www.philandteds.com/sport_index.htm tegen toen ik op zoek was naar een duowagen en ik ben helemaal verliefd! Nu moet ik alleen manlief nog overtuigen, hij vind het erg veel geld... (500 euro voor de wagen en 130 voor het tweede zitje) Ik heb regelamtig maar 1 kind bij me, dus dan is zo'n los te halen zitje ideaal... En dan kan ik mijn andere wagen verkopen... (om bij te leggen bij deze... :D )

Ik had zelf al 3 redenen:
    1. De wagen is met 2 kinderen net zo groot als een gewone 1kind kinderwagen.
    2. Deze is waarschijnlijk nog goed te verkopen als ik hem niet meer nodig heb.
    3. Ik kan nu wel een andere duowagen kopen (zag bij prenatal een goedkopere staan (250 euro) maar Jelle zal waarschijnlijk over een jaar niet meer in de wagen willen en dan staat dat ding hier voor niks. Bij de P&T haal ik het tweede zitje eraf en kan de wagen nog even mee...

Vooruit, 4 redenen... Hij is zo gaaaaf! :D

Maar zonder gekheid, is er iemand hier die ervaring heeft met het dagelijks gebruik? Loop je niet tegen het zitje aan als ze er met zijn tweeen inzitten? Kun je nog een beetje fatsoenlijk bij de boodschappen mand?

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wij hebben de Vibe, en o wat ben ik er blij mee. Ik had me geen raad geweten met zo'n brede duowagen en een zo'n tandem zag ik ook niet zitten. Dan had ik nog een gewone wagen erbij moeten hebben voor als ik met een kindje op pad ga. En dan dus ook nog eens twee wagens ergens in huis opbergen.

Je boodschappenruimte is beperkt, heel erg beperkt. Maar ik gebruik de wagen voor de dagelijkse boodschapjes en anders heb ik mijn man en/ of auto bij me en maakt het niet uit. Ik heb een stevige rugtas en daar stop ik alles in.

Wij lopen beiden niet tegen de achterkant aan, kan wel als we willen, maar dan loop je nogal ongelukkig :p. Gewoon even proefdraaien in de winkel dan weet je of je het wat vindt.

Het ombouwen van de wagen is in een paar tellen gedaan en tegen de regels in en hij is klein en snel inklapbaar.

Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

O ja, ik heb het babynestje er niet bijgekocht. Bij de vibe zit een hele dikke seatinsert, kunnen ze zo in een wikkeldoek op.

p.s. niet de accessoireslijn gaan bekijken, zitten zulke leuke dingen bij *kassa*

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Te laat... :D Ik had al gekeken... Maar idd... Jeetje, niet goedkoop... Ik heb ook altijd een boodschappen tas bij me en een nestje heb ik niet nodig want ik heb een dikke wikkeldoek. Ik las op een ander forum al dat er dames waren die een matrasje speciaal op maat hadden laten maken en dat is een stuk goedkoper...

Bedankt voor je reactie!

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    kiki, hou oud zijn jouw kinderen? bij mij zal er net geen 2,5 jaar tussen zitten. vraag me af hoe lang ik er echt gebruik van zal maken, hoe lang de oudste er nog in zou willen zitten.

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
  6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Het scheelt idd een boel... Ik heb even gekeken voor de sport en die is dan 500 euro inclusief duo zitje en verzendkosten...

Ik ga met manlief overleggen... Heb jij toevallig enig idee wat dan de levertijd is?

7. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb geen idee..
    We hebben 2dagen geleden een mail naar die winkel gestuurd, maar tot heden nog geen reactie..

Ik heb zelf nog wel ff voordat de 2e geboren wordt, maar kan me voorstellen dat jij hem liever gisteren nog had..

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
  9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Da's ook een hele mooie! Maar die is weer zo lang, en dat wil ik nou net niet... Het mooie van de P&T is dat hij ook met 1 zitje te gebruiken is. Net wat kiki80 zegt, dan moet je nog een 1ling wagen hebben als je eens een keer met 1 kind weggaat...

Wat ik gelezen heb op verschillende fora is dat de kindjes die onderin zitten het juist wel leuk vinden... Het is toch een beetje hun eigen hoekje...

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Via Engeland bestellen is mij helaas niet gelukt. Ik heb hem bij babyjungle vandaan. We hebben hem persoonlijk opgehaald (klein ritje voor ons) en kregen nog wat korting en accessoires.

Dat de onderste altijd tegen het stoeltje aankijkt, zit ik echt niet mee. Vroeger had je stoeltjes op de wagen, dan keek je ook tegen een rug aan. Persoonlijk heb ik daar niets aan overgehouden (oke, ik heb wat vreemde ticjes) en kan ik me er ook niets van herinneren.

Mijn oudste vindt het onderin trouwens helemaal te gek. Eigenlijk moet de zwaarste bovenop, maar als je de wagen niet los laat, gaat hij ook niet om. Hij kan dan zelf erin en eruit klimmen en dat is natuurlijk reuze interessant. Als ik echt lang met de wagen weg ga, dan is mijn man erbij en nemen we soms de buggy mee en dan gebruik ik de P&T ook als enkele.

Mijn kindjes schelen trouwens 16 maanden.

Enige nadeel tot nu toe vind ik het rijcomfort, mijn oude urban jungle liep gewoon lekkerder. Maar dat schijnt dan ook weer een hele fijne wagen te zijn om mee te lopen.

Gewoon uitproberen in de winkel.

11. kate77

kate77 Lid

15 nov 2008
    82
    0
    0
    wij hebben ook een P&T (vibe). Tot nu toe alleen als enkele wagen gebruikt en zijn er erg happy mee. We zullen de duosit maar enkele maanden gebruiken en dan is het babynestje groot genoeg. Ook het in en uitklappen is super makkelijk en hij rijdt erg fijn.

Deel Deze Pagina