He, In april bevallen en nu weer zwanger. Alleen een nieuwe jongensnaam bedenken die ook nog eens bij Danio past, lijkt me erg lastig. We hebben natuurlijk nog heel lang, maar ben wel benieuwd naar jullie fantasie, Meisjesnaam hebben we nog van de vorige keer.
Is Danio Italiaans? Andere italiaanse namen: - Luca - Gino - Giovanni - Senna - Marco - Fabio - Gianni
Waarom zou het bij Danio moeten passen? Het worden toch twee aparte mensjes? Ik zou gewoon iets kiezen wat je mooi vindt... Als het nou om een tweede naam voor hetzelfde kindje ging, of de achternaam waar het een beetje bij moet passen, kon ik het me wel voorstellen, maar ik zou me echt niet druk maken of het wel bij de naam van grote broer past...
Op zich heb je wel gelijk.. maar stel het wordt Danio en Piet.. klinkt toch een beetje gek vind je niet?
jij ook hier ik vind het ook leuk als de namen een beetje bij elkaar passen hoor Vind Luca trouwens ook leuk , of Lucas! ben wel heel benieuwd naar jou meisjesnaam
Ik heb niet echt nieuwe ideetjes maar Luca heb ik altijd wel een mooie naam gevonden! Maar m'n man niet haha). Verder zou ik uit dat eerste lijstje (waar leuke namen tussen staan!) niet de naam Fabio kiezen. Maar dat is een persoonlijke mening, ik hou niet zo van namen die erg op elkaar lijken in een gezin.
Erg lekker. Rare cyclus, dat wel. Opleiding weer begonnen deze week, dus vanaf nu wat drukker. Hoe voel je je? Valt het mee met de misselijkheid enz.? Ik had bij Sab ook twee van m'n favo namen gezet, weet niet of het wat voor je is? Dion en Aaron. Ben erg benieuwd of we over een maand of acht achter je meisjesnaam komen
He, leuke namen Aaron en Dion. Aaron heet de zoon van een vriendin en Dion vind ik te veel op Danio lijken. Succes met je opleiding he. En die meisjesnaam... tja, verrassing.
Haha ja inderdaad! Niet eens over nagedacht maar Dion lijkt qua letters wel IETS teveel op Danio haha.
Danio & Rafael Danio & Zenna Danio & Deniz Danio & Ference Danio & Damian Danio & Gideon Danio & Quinten Danio & Manuel Danio & Mauro