ik ken een Anneliek -volwassene overigens. Leuke naam , maar ook een schat van een vrouw, dus ik ben bevooroordeeld. Annelieke vind ik erg leuk voor een kleintje en anneliek is wat 'volwassener' , zonder dat de naam echt tekort gedaan wordt.
oke klinkt super ....is eigenlijk voor het eerst dat ik tevreden ben over een naam .......ik twijfel nog een klein beetje tussen Sanne en annlieke .....ben een beetje bang dat annelieke te lang is .....weet niet hoe ik daar nou weer op kom ...
Jongen: Berend Job Kars(t)(en) Diede Fedde Jelmer Abel Jitse Thys Douwe Sjoerd Jonne Tjeerd Keie Jorre Sietse / Sytse Jurre Thijmen Jochem Wiebe Meid: Geesje Boukje Imre Brechtje Famke Pleun Finna Bijke Wiske Hester Imke Pimke Yfke Aukje Rina Silke
leuke namen kovu ! mmhh ik denk dat we gewoon even goed moet brainstormen of annelieke en sanne ......sanne is ook erg leuk ....
bij ons in de regio heb je hordes meisjes die sanne heten tegenwoordig.. ik heb jaren lang in maneges gewerkt en daar kwam ik alle veel voorkomende namen natuurlijk ook tegen.. ik zelf vind Lieke of Annelieke of Jolieke erg leuk
Haha, die sybje. Je lijkt wel zwanger met al je getwijfel. Als je nu een paar namen hebt, kun je altijd na de geboorte nog definitief kiezen. Soms zie je je baby en weet je opeens hoe ze heet.
Dat zal toch wel meevallen meid. Als de naam 1 keer bij een echt mensje hoort, ben je het vast en zeker niet zomaar meer zat. Tja, en anders gewoon pech, hihi. Je zult toch een keer definitief moeten kiezen. Het is heel duur om na de aangifte nog een naamswijziging te doen! Gelukkig heb je nog volop tijd tot je bevalling. Je komt er vast wel uit.
ik denk ook wel dat het goed komt hoor ...wou alleen graag dat ze ergens een boekje hebben met namen die nog nooit gebruikt zijn hihi we gaan gewoon weer verder speuren momenteel steekt de naam sanne de kop weer op .......voor een jochie word het jelte of sil nog steeds .....daaromdat ik ook steeds blijf denken dat het een meisje wordt haha
Senne! Schijnt ook een friesche naam te zijn en wij wonen in Limburg en hebben ons zoontje zo genoemd. Hoor je hier ook niet zo vaak.
Superleuke naam! Stond ook op ons lijstje voor een jongen! Maar dacht dat ze alleen nog een meisjesnaam zocht.. Dan komt Sanne toch aardig in de buurt