Heel toevallig hebben wij voor een meisje Sanne ...mmmhh effe senne met mannetje overleggen ...vind het een mooie naam
annelieke: anieke alieke annelinde annemarie annemarijn jorieke Sanne: rosanne hanne janne anne lisanne rosalie
Hier nog wat suggesties: Om nog even op de friese namen verder in te gaan. Friese Meisjesnamen Doutzen Aukje Nynke Femke Fardau Jildou Hester Gerbrich Marije Meike Jette Silke Ymke Sterre Sygrid Rixt Marrit Berber Aafke Fenna Friese Jongensnamen: Wessel Jelmer Ytsen Ids Senne Rins Jurre Hylke Gerlof Jelle Jesse Hidde Jorrit Ik hoop dat je er iets aan hebt.
ik vind je rijtje super .......maar de naam van jullie kleine ook supermooi ....die staat al van voor de zwangerschap op ons lijstje ....
Persoonlijk vind ik Jente een hele mooie naam. Je kunt ze voor jongens en meisjes gebruiken. Voor ons valt deze naam helaas af.... ons neefje loopt al 6 jaar rond met deze naam.
nee we kunnen er niet uit komen ...ppfff baalt er zo van ....van de week is mijn nichtje geboren evi genaamd en sindsdien ben ik niet meer zeker van onze naam ...voor een meisje dan mede ook omdat onze naam in de top 20 staat ....en ik wil wel iets origineels ....zit nu weer aan mirthe te denken maar twijfel nog
hoi onze zoon heet harm . op die naam heb ik veel positieve reacties gehad voor een meisje is aukje ook leuk vind ik
Wat vind je van Teun. En voor een meisje Froukje of Fenna maar die zag ik ook al op een ander lijstje. Liefs en Succes
Heb niet al de namen gelezen die voorbij zijn gekomen, maar mijn buurvrouw is fries en heeft haar dochtertje Fenne genoemd.