Wat een schatje! Onze kat heet Puck past helemaal bij hem. Er riep iemand hier de naam Tux vind ik ook een grappige naam
He hebben we ook pas een kitten (kater) en die heet Bram. Onze poes heet Suus. Wilden het lekker kort en simpel houden. Kater en poes van de buurvrouw heten Puk en Bibi.
Wat een schatje zeg, hij lijkt wel een beetje op onze kater. Onze kater heet Bono.......stoer en lief
Wauw wat een innemend bekkie heeft dat katje! Vaak kom je later pas op een definitieve naam voor je beestje en dan weet je meteen dat is het!
Ik zag de naam Jimmie voorbij komen, zo heette mijn vorige katje. Tux zet ik even op mijn optielijstje en verder zag ik dat iemand ierse namen gaf. Mijn zoontje heeft ook een Ierse naam dus eens kijken of ik misschien ook nog een Ierse kattennaam kan vinden. Lief is die he Het is ook wel zo dat je het beestje eigenlijk eerst een beetje moet leren kennen voordat je er een definitieve naam aan geeft. Gelukkig mogen we zo vaak langskomen als we willen dus de komende zes weken moet het vast wel gaan lukken!
aaaaaaaw wat een snoepie!! Mijn katten heten Kanu en Jari (overleden), naar voetballers vernoemd door mijn ex en Gup(pie). Gup heeft trouwens meerdere namen, nl: sloper, duiveltje, orkaan, deugniet, schizofreen
Onze katten heten...Tattoo Ajax en Bo ( misschien een optie) Een kat van mn schoonouders heet Homo! de resten heten Fluffy, Dikkie en Fritsel... Klinkt best vreemd op straat als je homo roept
Onze 4 poezebeesten heten: Jopie (officieel Iron), Poes (officieel Maiden), Tiekie (officieel E.T.) en Monster Ze hebben afwijkende roepnamen omdat ze daar meer op lijken.. Je kunt pas later zien welke namen bij ze passen..
houd er ook rekening mee dat je t makkelijk moet kunnen roepen, een minstens tweeklank met verlengbare klank is dus wel handig. Tux word geopperd, leuk maar wordt dat tuuu-hux of Tuuuuxie als hij thuis moet komen?
Ik vind Tux ook wel heeeeeeeel leuk hoor Ik houd zowieso van aparte namen, die van onze katten zijn: Aslan, Armani en Taïzé Niet de makkelijkste namen in ieder geval.
Hij lijkt sprekend op mijn boef. De bedoeling was speedy omdat hij zo snel was maar het bleek later ook dat hij oost indisch doof is. Dus op het gegevens moment riep ik kom hier stom monster. En toen kwam hij aangehold. Dus omgedoopt. Maar meteen wel luisteraar naar zijn naam monstertje Verder vind ik domino ook altijd leuk bij een zwart witte kat
Hier in het verleden een sampie, sammie, moppie, poelie, tammy en garfie (van garfield) en meisje Nu een pukkie (ook zwartwit) een Gizmo (roodwit) en een MInoes (poes zwartroodwit lapje)
Die van mij heten Ollie en Billie... En ik kende iemand die noemde zijn kat sambal vond ik ook erg leuk...
Mijn nichtje heeft een aantal katten De 1 heet stoffer en de ander heet blik Ze heeft ook nog een elvis Ik vind jou katje meer een foxy