Dat kan, de namen van je andere 2 kinderen deden mij dat wel vermoeden. Het zijn dezelfde type namen. Natuurlijk is ieder kind een individu maar omdat Moreno en Delana wel in het zelfde straatje passen zou ik het persoonlijk leuker vinden om de derde naam dan ook in die stijl te kiezen. Stel je voor dat je al 2 kinderen hebt die Gijs en Jet heten en de derde noem je Delano..dat vind ik toch een beetje gek hoor
Vind Finn het leukst, maar als je die te populair vind zou ik voor Kyan gaan. Ook een leuke naam en past beter bij de namen van je andere kinderen! De andere 2 vind ik niet zo mooi, sorry
Gestemd op Ivan, niet omdat ik dat de mooiste vind, maar vind hem wel het beste bij de andere namen passen.
Ik heb op Kyan gestemd, al zou ik in jou situatie voor een langere naam gaan. Zodat het 1 geheel is bij het gezin ( vind ik dan). Kyano, finnely of iets dergelijks
Ik vind Ivan de leukste naam uit dit rijtje, en deze klinkt ook het best bij de andere namen. Maar geef je groot gelijk dat een naam niet perse bij de namen van je andere kinderen hoeft te passen. Dus lekker de naam kiezen die je het leukst vindt!
ik heb ook maar even mijn stem uitgebracht En mijn voorkeur is toch echt Kyan!!!! Staat ook op mijn lijstje met jongensnamen
Ik vind Kian er het mooist bij!! Moreno en Delana hebben verder beide een letter die terugkomt: mOrenO en delAnA. Misschien leuk om dat erin te houden? Zoals: Ferren Dexter Everon Denzel Steven, Steffen Denver Werner Firmin Jesse Vinnie Jesten Greger Emery Étienne Fellipé Milian Aidin Deven Lennen Lemuel Ferrer Hedley Lester Jefferson Bennett Kenneth Terence Timothy Evander Caspian Justus Julius Derek / Derrick Emanuel Emilian, Emilio Cirino Nikias Gianni Renze / Rense Wessel Helger Jillis Micaiah Filip / Philip René Hermen Severin, Severijn Brennen / Brannan Derren Dilwyn Fester Kirian Silvian Jimmi / Jimmie Elder, Elmer Cillian / Sillian Gidion Willis Ferre Eden Semme, Seppe Livio, Lucius Ricki, Richie / Ritchie Merten Erez, Ezer Casimir / Kasimir Peppe, Perre Ciril Silias Finnian Gereon Kilian
Ikzelf vind Finn het mooist, maar heb gekozen voor Kyan omdat ik die het beste bij de namen van je andere kids vind passen.
Arggggg... De naam Finn/Fynn blijft door mijn hoofd gaan en ben dan ook iedere naam aan het vergelijken met Finn en vind hem steeds niet mooier/leuker Van de ééne kang heb ik nog even tijd en van de andere kant wil ik gewoon aan de naam wennen. Het zou me een fijn gevoel geven als we helemaal uit de naam zouden zijn
Jaaaa..maar ik ken al iemand die zo heet Gelukkig niemand waar we mee omgaan maar diegene vind ik niet zo aardig. ;-en daarbij vind ik het dan "na-aaperig" overkomen. Normaal zou me dat geen reet interesseren maar gevoelsmatig lijkt me dit niks. Maar hij is LEUK!!
Zelf ben ik ook fan van Finn, maar heb ook gekozen voor Kyan/Kian, omdat ik deze naam beter vind passen bij M.oreno & D.elana. Maar je geeft zelf al aan dat je graag een stoere korte naam wil, dus dan zou ik zeker voor Finn gaan. Eventueel: Finley/Finnley - roepnaam Finn. Vince - roepnaam Vinn. Je vroeg overigens niet om verdere ideeën, maar toen ik jouw naam in de topicrij voorbij zag komen, dacht ik direct aan: Gian(n) Gianni Wilde het toch even delen