Hallo, Heel verbaasd dat sommige van jullie hele lijsten namen kunnen verzinnen... ik ben zwanger van de 4e, (3emeisje) en we hebben nogal heel veel moeite om een naam te vinden die we beide erg mooi en passend vinden... dus wou toch weer eens jullie hulp in schakelen. Echt eisen hebben we niet, het moet niet te gek worden en we kijken vooral naar... of de naam ons aanspreekt en of het bij de namen van de andere kids past etc... De namen die ik tot nu toe tegen kwam en wel mooi vind maar het toch net niet is: Yenna/Jennah, Aelinn / Elynn, Jaelynn/Jaylinn/Maelynn , Aevy/Aivey, Maeve Vriendlief kwam met namen als: Sara en Esmee (sara absoluut niet mijn smaak en bij beide namen ken ik al mensen dichtbij met dochters die zo heten. Namen van zusjes en broertje: D.aisy, L.una en K.ai Hopelijk hebben jullie mooie suggesties!! Van al die lijsten op internet en in boeken wordt ik onderhand duizelig Alvast super bedankt!!!
Ik doe een poging: -Megan/Meghan -Hailey -Marley -Jamilyn -Lesley -Faylinn -Ailin/Ailyn/Aislyn -Ismey -Jillian/Jillyan -Dewy/Dehwi -Yada/Jada/Jayda/Jayla -Elfi -Ilvi/Ilvy -Naemi/Neomi -Jennay -Jolyn -Lauri/Laury -Mya/Myra -Sayen -Zoey Zit er iets voor je tussen?