Lexi vind ik wel oké, maar dan wel als afkorting van een langere naam als Alexandra, Alexia etc. Ik denk toch snel aan sexy Lexi, en vind de -i klank wat kinderlijk. Volledige naam Alexia en dan als koosnaam vind ik wel heel erg leuk! Loïs vind ik echt vreselijk, maar dat is echt een smaak-dingetje. Met de naam zelf is op zich niks mis, behalve dat ik er om onbekende reden van gruwel.
Allebei leuk! Vind Loïs net iets mooier denk ik. Moeten jullie nog kiezen of is het voor een tweeling?
Ik heb een voorkeur voor Loïse en Alexa maar Lois en Lexie vind ik niet verkeerd. Maar ze zijn wel een beetje kinderlijk en schattig en dat is maar leuk tot je 20e.
Lexi erg leuk! Zonder -e vind ik net wat mooier. Loïs ook mooi maar vind het jammer dat ie zo vaak gegeven wordt Loïse vind ik nog véél mooier! Misschien is dat nog een idee? Gefeli nog met je prille zwangerschap!
Ik ben een beetje loïs moe.. hier zie ik em ook vaak voorbij komen. Lexi is niet mijn smaak maar zou ik dan eerder kiezen.
Lexi vind ik erg kinderlijk. Loïs/Lois vind ik twijfelachtig. Uitgesproken als Loo-is gaat het wel maar de uitspraak Lojs vind ik heel erg lelijk. Het schijnt te verschillen per regio hoe de naam wordt uitgesproken en ik had nog nooit van Lojs gehoord maar ik vind het meteen vreselijk klinken. Loïs is dus wel oké, afgezien van populariteit.
Ook dit.. Hier word het uitgesproken als lojs. Ik ken zowel een loïs (vrouw) als Loys (man) en beide namen worden uitgesproken als lojs.
Ik vind Lexi leuk! Maar moet áltijd denken aan Sexy lexi Dat gaat geheid gebeuren dus daarom kwam een variant niet op onze lijst
Serieus, Lojs? Ik krijg op mijn laptop geen puntjes op letters, haha, maar ik vind Lois een mooie naam! Het ligt denk ik ook aan de regio hoe populair de naam is, ik ken niemand die zo heet.