Sven geweldige naam!! Zo heet mijn zoontje . Wat wij gedaan hebben. Schrijf beiden 5 namen op wat je leuk vindt. Kijk welke naam jullie gemeen hebben........ Zo niet geef elkaar je briefje en schrap daar 4 namen van. Je houd er dan 2 over en kies daar tussen. Succes!!
jullie zijn geweldig! wat een reacties, we zijn er de hele avond mee bezig geweest en ik heb er zelfs over gedroomd... er is nog geen definitieve naam uitgerold, maar ik heb al veel leuke namen gezien. Lenn vind ik ook erg leuk! Ga vooral door! hahaha
Hoihoi, Lastig ja, wij hebben het probleem gelukkig niet. Maar goed, je zal er mee zitten... Kijk eens op Voornamelijk ? Alles over voornamen daar staat een lijst met onpopulaire namen. Heel veel namen die echt uit de tijd zijn, maar er staan er ook een paar tussen die echt leuk zijn én dan zitten er straks niet nog 5 jongetjes met dezelfde naam in de klas... Verder tja, Lars - Bart - Tim - Ard (hihi zo heet mijn vent) - Daan. Succes, blijft een lastige keuze. Tenslotte moet t ventje er zijn hele leven mee doen
De namen op ons lijstje waren: Aron/Aeron/Aaron Ax(e)l Huib/Huub Job/Joep Milan Sven T(h)imo Kyano Liam Puck Quinten Jayden Boas/z Verder natuurlijk Olaf (dit is de al heel erg ingekorte versie haha)
wij zijn samen allemaal namensites afgegaan. Tijdens het kijken gezegd wat we leuk vonden, als één het helemaal niets vond hebben we het niet opgeschreven. Als het een mogelijkheid was wel. Zo kwamen we aan een lange lijst waar uiteindelijk gelukkig een naam uit is gekomen! De tweede naam was een feit zodra ik m voorstelde
Hier zijn we de eerste keer voor Keano gegaan (moest eigenlijk KEANU zijn maar om uitspraakredenen toch maar simpel gehouden) en nu word't het een TYCHO. Nog op ons lijstje Thimber Max Mats Mathis Alexander Jelle Aerjen ... Veel succes
milan tygo/tycho kyano luc luca lars rens valentijn beau/bo vigo sem jesse daan nick finn lucas cas levi