Hallo lieve mama Kunnen jullie ons helpen We zijn opzoek naar jongens naam Met de H of N Dit aangezien we op alfabet 🔤 lopen met onze eigen namen We hebben al twee lieve kindjes Oudste dochter" iana " Onze zoontje nu "kyann"" We zijn dus nu weer op zoek naar een aparte naam met de n of h Hebben jullie ideeën of en naam die er goed bij past Alvast heel erg bedankt wij weten het nu echt niet meer en tijd dringt
Nate Nash Nathaniel Navaro Neil Noel Nolan Novan Natal Neve Nesto Nevil Niall Nigel Holden Hadley Harlow Harvey
Even voor de zekerheid hè? Weet je zeker dat je met de N ook op alfabet loopt? Je hebt een dochter met I en zoon met K, dan heb je daartussen een J (een van de ouders, neem ik aan), maar voor de I is de H en na de K is de L. Misschien heet een van jullie L., maar dan moet je dus op zoek naar een naam met een M, niet met een N? Of is er ook al een M in het gezin? ... (H) Iana -J- Kyann -L- (M), (N),.. ?
Misschien is er al een huisdier met een M naam? Maar viel mij ook op inderdaad. Edit: Oh zie het antwoord al haha
Iana, Kyann & Hayden, Henry, Hero, Hidde, Hugo, Nasro, Nathan, Nero, Nick, Nigel, Nikola, Noah, Nolan, Noud, Novan, Nylan Ik vind Hayden of Nasro er wel stoer bij!
O haha de achternaam, oké! Misschien weer een naam met een N en A erin zoals broer en zus? Zoals: Haldon Hando Harlan, Harlen Haron Hayden Helan Hillan Holdan Naël Naïm, Naïn, Naïr Nando, Nanno Nante, Nanne Naran Nard Nathan / Natan Naud / Naut Nauris Navin, Navid Nayan Nayro Nazar, Nazo Neal / Niall Néas Nevan Neylan Niam / Nyam Niano Niar / Nyar Nicolai Nikai, Nilai Nikan Nilan / Nylan Nilan, Nilas Noam, Noar, Noan, Noah Nolan, Novan, Noyan Noran Nuan Nurian
Holger Hector Harper Harvey Haakon / H[FONT="]ákon Hamish Hayden Hero Hidde Hirah Holden Howell Hugh Hugo Hunter [/FONT] Niklas Nicholas / Nicol[FONT="]ás[/FONT] Nicola Niran Novin Nuri Norbert Neal Nunzio Norman Nat(h)anael / Nat(h)aniel Nevio Niels / Nils Nevan Nevil Nimrod Norris Novak Nowell [FONT="][/FONT]Misschien zit hier nog een mooie naam voor jullie bij? Succes!