Een nakomertje op komst....

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door DIkVdB, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DIkVdB

DIkVdB Lid

4 feb 2009
    5
    0
    0
    Hallo,

Ik had me enige tijd geleden me hier al voorgesteld, maar durfde toen nog goed aan te melden bij: Ik ben zwanger...

Ik ben Danielle 31 jaar en heb samen met mijn man 'n zoontje van 10 na 'n miskraam 2 jaar geleden hadden we nu besloten dat we het wel goed vonden om met z'n drieen verder te gaan.
    Dus een afspraak gemaakt bij de huisarts om een spiraaltje te laten plaatsen, moest ik wachten tot m'n eerst volgende menstruatie.

Deze bleek niet echt op gang te komen, maar omdat m'n cyclus vaker onregelmatig was maakte ik me geen zorgen.... Totdat ik ineens symptomen kreeg waar ik niet omheen kon, maagzuur pijnlijke borsten, moe en misselijk enz.
    Voor de voorzichtigheid 'n testje gehaald en ja hoor 'n streepje omdat ik het nog niet echt geloofde heb ik 2 dagen daarna weer 'n test gedaan en nog dik positief ja je zult me wel gek vinden, maar ik kon het nog steeds niet geloven en heb toen de clearbleu digitaal gehaald en duidelijker als die kon niet, want er kwam met dikke letters zwanger te staan.

Omdat ik 2 jaar geleden al 'ns een miskraam had gehad wilde ik nu toch wachten tot de echo... Er kan uiteindelijk van alles misgaan, maar ik moest voor m'n gevoel wachten op de echo.

Helaas kon mijn man er niet bij zijn en omdat we hadden afgesproken dat het voorlopig ons geheimpje was, ging ik dus alleen na de verloskundige...
    Met de buikecho konden ze het niet heel goed zien, maar we zagen wel meteen 'n hartslag... tranen schoten toen in m'n ogen.
    Omdat het nog heel pril is wilde de verloskundig toch nog 'n inwendige echo maken, maar dat duurde en dat duurde en ik raakte ff in de stress... hadden we het nou wel of niet goed gezien?... :(
    na bijna 10 minuten zoeken, vonden we uiteindelijk ons wondertje...
    Maar nu wilde de verloskundige gaan overleggen met 'n collega...
    en gebruikte medische termen wat voor mij net chinees klonk....
    Dus ik vraag wil je uitleggen wat je bedoelt met die termen?...
    Kreeg ik 'n eerlijk antwoord als dat ze wilde overleggen omdat ze niet goed kon zien of het vruchtje wel of niet in de baarmoeder zat....
    Nou wat er dan door je heen gaat dat wil ik niemand toe wensen... :confused:

Uiteindelijk werdt ik gefeliciteerd door allebei de verloskundige met de woorden; Gefeliciteerd U bent zwanger en 't vruchtje zit heel mooi in de baarmoeder.
    En toen kwamen de tranen..... :) :) :)

We willen toch nog wachten tot de termijnecho voordat we het de familie vertellen en voorlopig blijft het 'n geheimpje van ons 3e.
    Onze zoon is harstikke trots dat ie straks een grote broer wordt.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Gefeliciteerd! Geniet ervan, dan binnenkort ineens toch nog met ze 4tjes :D.

3. Chaotica

Chaotica Lid

21 feb 2009
    9
    0
    0
    Wauw! gefeliciteerd!

Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat en omdat je al een kindje hebt weet je dat het ook goed kan gaan, maar het blijft altijd spannend die eerste 3 maanden.

Gr. Monique

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Gefelicteerd!... nu lekker genieten!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553