Een navelstreng met 2 vaten in plaats van 3!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ikheid, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meid,
    Hmm, is dat zo raar dan dat ie nog niet ingedaald is met 36 weken?? dat gebeurd toch wel heel vaak pas zo rond de 37 weken bij 1 kindje, zeker bij de eerste?

Of is dat nog met een andere reden erbij?

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik was gisteren bij de VK.. daar gaf ik aan dat ik weinig leven voelde, niet meer slaap i.v.m. beknelde zenuwen in mijn nek waardoor mijn armen de hele dag 'slapen' en dat ik zoveel vocht vasthoudt. Toen ben ik aan de CTG gelegd en is er bloed afgenomen. Dat was allemaal goed. Ook voelde ze dat ie nog niet was ingedaald, en dat had al wel gemoeten bij de 1e zwangerschap met 36 weken zeiden zij. Dus nu kan het zijn dat ik teveel vruchtwater heb waardoor hij niet indaald of omdat mijn bekken te smal zijn.. Dat hoor ik morgen dus. Morgen moet ik weer aan de CTG en krijg ik een bekkenonderzoek.

Kwestie van afwachten dus.

Maar morgen ben je dus mama van 2 mannekes??? Gaaf!!!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ooh oke!
    Nou, niet teveel zorgen hoor want bij de maart-mama's zijn er zelfs nog gewoon baby's die niet ingedaald zijn! En die mama's zijn allemaal over de 37 weken heen!
    Dus maak je niet te druk, komt vast goed! :)

Wel fijn dat ze je zo goed onder controle houden; dat is wel fijn voor je eigen gemoedsrust ook!

Morgen mama is inderdaad in het beste geval! :D Maar het zou ook overmorgen of zelfs vrijdag kunnen zijn....even afwachten of de gel werkt!
    Ik kom het in ieder geval zo snel mogelijk heir vertellen! :)

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Daarom.. ik ben in goede handen. We zullen het morgen wel horen.
    Ooh spannend meis! Laat het maar zsm weten.. Ben ook erg benieuwd naar de namen :D

Toi toi toi!!! 8)

5. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Wauw Linda...spannend zeg! Hoop dat de gel zijn werk doet, ben bij mijn eerste ingeleid en binnen 3 uur werkte de gel bij mij en stuiterde ik door de kamer van de weeen. Heel veel succes meis en ik hoop dat je je snel kan melden hier met hoe en wat over je 2 zonen!

Ikheid, dat is ook spannend zeg...maar ook vervelend dat je jezelf fysiek niet zo fijn meer voelt. Hoop dat morgen je uitsluitsel gaat geven over hoe en wat!

Hier is het afwachten overgegaan in aftellen. Vorige week is bij de gyn de datum voor mijn keizersnee geprikt ;) Die krijg ik nu dus definitief. A. vanwege de grootte van de beeb, gata zijn broer achterna en die bleek achteraf ook te groot voor mij om zelf eruit te persen en B. omdat meneertje nog steeds in stuit ligt. Gek idee wel over ...nachtjes komt onze 2e zoon :D Ben wel heel bewust aan het genieten nu!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oehh je houdt ons in spanning...!! hahah

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oeh spannend bebietje!!! Toi toi toi meis!!!

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Bij mij daalde de laatste twee ook niet in,
    Pas toen mijn vliezen braken voelde en hoorde je de baby in het bakken vallen.
    Bekkenonderzoek heb ik ook gehad, dat was niet zo'n pretje vond ik.
    Het is trouwens geen ramp hoor als je baby niet is ingedaald

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ola meiden!

CTG, echo en onderzoek waren allemaal goed.. Nu dus afwachten wanneer ons manneke besluit om te komen. Zodra mijn vliezen breken moet ik plat gaan liggen en de VK bellen. Gisteren in het zkh geweest voor een rondleiding, ik heb er nu wel vrede mee hoor..

Aftellen geblazen dus!

Linda, ik denk aan je meis! Hopelijk doet de gel snel zijn werk!

Liefs Ikheid

10. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Fijn Ikheid dat alles goed was en vooral dat je nu weet wat te doen mochten je vliezen breken. Ik moet dat nog vragen dus.

Ben benieuwd hoe ver het bij Linda is...hoop dat ze lekker ligt te genieten van haar 2 ventjes!!!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja dat moet je maar ff goed navragen.. dat geeft wat rust vind ik.
    Ik ben ook heel benieuwd naar Linda!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG... Lindavnr, ik lees net dat je de trotse mama bent geworden van 2 zoons, Jesse en Daan! Van harte gefeliciteerd!

Maar wat schrok ik van het bericht dat Daan geen anus heeft en dat zijn slokdarm niet af is.. Ik wens jou, Daan, Jesse en je vriend heel erg veel sterkte toe in deze moeilijke tijd! Ik hoop dat Daan er snel bovenop komt en dat ze wat voor hem kunnen betekenen!

Ik leef met jullie mee!

Heel veel liefs en een dikke knuffel

Ikheid

13. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Oh mijn hemeltje...wat een verhaal, wat sneu! @ Linda, allereerst natuurlijk van harte met je 2 kanjers!! dat voorop gesteld, maar wat verdrietig dat het verhaal dan ineens zo'n andere wending neemt zeg. Heel veel sterkte voor alles wat komen gaat.

:( pfff...wat is het toch een godswonder als je kind helemaal gezond en wel ter wereld komt en is zeg....

Ik blijf me maar afvragen of Daan dan ook diegene was met de 2 ader streng of juist de 3?

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja idd.. of Daan dat had weet ik ook niet.
    Net heeft Linda via haar buddy bij de maart mama's laten weten dat Daan vandaag of morgen nog geopereerd gaat worden en dat ze iets meer gerustgesteld zijn door de artsen. Hetgeen dat Daan heeft is goed te verhelpen..
    Maar toch erg spannend allemaal!
    Het is echt een wonder ja als je kindje van top tot teen helemaal gezond is!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he meiden, even kort; via www.twitter.com/arnovdheuvel is alles bij te lezen rondom daan.

daan had 2 bloedvaten..maar dit staat verder niet in verband met zijn gezondheidsproblemen..

verder kan ik even niet reageren, sorry
    liefs

16. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Wauw Lin, wat super lief dat je het topic even komt updaten. Ik ga zo even de twitter lezen. Heel veel sterkte meid, maar ook vooral genieten van je 2 mooie zonen!!!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sterkte Linda!

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Een kennis van mij heeft dit ook gehad. Met het kindje is alles goed gegaan en geen groei achterstand of iets...probeer je rust te nemen en niet te veel te stressen, succes meid

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Fotootje! :D:D

20. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Wauw Lin, wat een prachtige ventjes zeg!!! Wat zal jij trots zijn!

Deel Deze Pagina