Hoi Ik ben Laura. ik ben 28 jaar. ik ben sinds april 2000 samen met Lefert en sinds april 2009 zijn we getrouwd. Ik heb een hele zware tijd achter de rug lichamelijk en geestelijk. de laatste 5 jaar uit mijn leven zijn heel erg zwaar geweest en ik ben trots om te vertellen dat mijn man me altijd voor 100% heeft gesteund. Nu zijn we zo gelukkig met onze kersverse zwangerschap. het wordt onze eerste en op 17 feb. hebben we de eerste echo. zo spannend. ik kijk er naar uit om jullie verhalen te lezen en mijn eigen verhalen met jullie te kunnen delen.
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Spannend hoor zo'n eerste echo lijkt me. Ik ben pas gestopt met de pil, eind december. Ben benieuwd wanneer het raak is
hee corina, ja ik vind het zo spannend die echo volgende week. kan ook ff aan niks anders denken. toen ik de afspraak bij de verloskundige maakte moest ik nog 4 weken wachten en dat duurt toch zo lang. gefeliciteerd trouwens met je huwelijksaanzoek
hee blinky!! ik heb ze net gekocht maar wacht toch nog ff misschien is mn cyclus door de war ik ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil ik voel wel veel vreemde dingen die ik in 2008 niet heb gevoeld(toen was ik ook gestopt met de pil) dus als ik meer ga voelen ga ik zeker testen!!
Angie, grappig..zo heet mijn hond we hebben haar pas geadopteerd vanuit Gran Canaria..gered van een dodingstation. We lopen idd samen met de banner. Vandaag getest..CB en deze gaf aan niet zwanger. Ben nog niet ongi geworden dus test het over een paar dagen nog maar eens. Heb jij al getest angiebaby?
hahahahahahah t is van mij een stukje afkorting van mn naam hahaha goed dat je haar geadopteerd hebt zeg!!!! lieverd waarom moet ik testen?ben net sinds gister van mn echte ongie af dus denk dan echt niet dat ik zwanger ben hihi en ovu testen daar doe ik voorlopig niet aan meis! ik slik etos zwanger worden en had netjes na 30 dagen cyclus mn ongie netjes he???of dat t dan daar door komt weet ik niet maar blijf ze lekker slikken ze helpen je cyclus sneller op gang te brengen! succes meis!