heb ik dat!

Discussion in 'De lounge' started by Kimmeding, Jan 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn mannetje probeerde mij gisteren te bereiken op mijn mobiel maar ik nam niet op.
    Krijg ik vervolgens bij mijn ouders te horen dat ik hem even moest bellen omdat hij me niet te pakken krijgt.
    Heel erg vreemd want mijn telefoon lag naast me en ik heb niet 1 oproep gemist.
    Wil ik hem bellen met mijn mobiel, geen ontvangst.
    Afijn maar de huis telefoon van mijn ouders gepakt want die doet het wel.
    Krijg ik te horen dat vriend lief terug was gebeld met mijn nummer en dat er een ander vrouwtje aan de telefoon hing die zich af vroeg waarom hij zo vaak had gebeld.
    Nou ja misschien een foutje ergens ingeslopen.
    Ik vond het allemaal maar vreemd en heb de telfort eens gebeld om te vragen waarom ik geen bereik heb.
    Ja mevrouw we zijn met een sim ruil bezig, tegen half 6 heeft u weer bereik.

Vanmorgen proberen te bellen maar niets noppes nada.
    Mazzel dat ik maar een halve dienst hoefde te werken want ik kan op mijn werk geen 0900 nummers bellen van 30 cent de minuut.
    Hup weer naar mijn ouders om maar weer eens te bellen met de telfort.
    Afijn na een keuzenmenu krijg ik een vrouwtje aan de telefoon en ik leg het verhaal nogmaals uit.
    Zij kijkt in de computer en zegt dat mijn nieuwe nummer of nieuwe simkaart nog moet worden geactiveerd.
    :confused: ehm ik heb helemaal niets aangevraagt hoor.
    Ja mevrouw hier staat dat u gisteren dit nummer heeft aangevraagt bij de winkel en dat deze om kwart voor 2 is geactiveerd.
    Nou meid ik ben gisteren niet in een winkel geweest en heb deze sim kaart en dit nummer al zeker 6 jaar als het niet langer is.

Hebben ze mijn nummer wat al weet ik hoe lang in gebruik is gewoon aan een ander gegeven.
    Inmiddels is alles geblockeerd en wacht ik op de technische dienst die mij beld op het huis nummer van mijn ouders.
    Eventuele kosten die gemaakt zijn in die periode hoef ik niet te betalen, wat ik nartuurlijk ook niet van plan was.
    Hoop dat ze snel bellen want ik wil thuisn og wat doen en ik moet nog bloed laten prikken.

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

nou vind het toch wel erg vreemd dat ze dus gewoon even je nummer hebben weggegeven en hoe zit het met de kosten die je ouders straks krijgen van hun telefoonrekening mag je die ook doorsturen naar hun toe

neem aan dat je voor nummerwijziging toch een handtekening moet zetten ofzo

groetjes nathalie

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Heb je abonnement of prepaid. Want prepaid als je na 1 jaar nog niet heb opgewaardeerd zeg maar vervalt je nummer en geven ze hem inderdaad aan iemand anders.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik vind dit echt geen stijl, hoe kan zo'n fout er nou insluipen? is het niet toevallig een poging tot fraude met jouw sim-kaart?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
  6. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Grrr. Je zou ze toch wat doen..

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Lang niet geantwoord maar hier ben ikweer.

Ik heb al 6 jaar een abonnement bij hun lopen dus daar kan het niet aan hebben gelegen.

Uiteindelijk heb ik donderdag tegen 16.00 uur weer gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat het wel 2 a 3 werkdagen kon gaan duren.
    Heb de beste man even heel erg duidelijk gemaakt dat ik vrijdag weer zou bellen als er niets was geregeld.
    Afijn vrijdag weer gebeld en ik ben me toch pissig geworden.
    Mijn vriend heeft me nog nooit zo gezien vertelde hij.
    Heb de desbetreffende dame verteld dat het vandaag werd opgelost zo iet zou ik verdere stappen ondernemen.
    En jawel om een uur of 7 werden mijn ouders gebeld met het nieuws dat ik weer gebruik kon maken van mijn telefoon.

Ik heb dus almet al 3 dagen zonder telefoon gezeten terwijl je bij aanschaf van een nieuw abnnement al bellend de deur uit lopt vand e winkel.

Share This Page