Mmmm, we weten nog niet wat we krijgen. De beeb was zo druk en lag er steeds niet goed voor, maar voor 90% dacht ze een jongetje. Nu maar wachten tot de 20 weken echo over een kleine 2 weken.
Nog 15 nachtjes en dan hebben we de volgende echo... Dan ben ik precies 17 week, ik hoop ontzettend dat onze Gyn een beetje moeite doet om ons kindje goed te laten zien
Bij Babylook in Roosendaal doen ze al geslachtsbepaling vanaf 13 weken,ik zit te twijfelen of ik een afspraak ga maken voor als ik 13 weken zwanger ben of dat ik langer wacht.. M'n verstand zegt wachten maar m'n gevoel zegt dooooeeeeen!!! Wat zouden jullie doen?
Op de site staat dat dit: Geslachtsbepaling Geslachtsbepaling is uiteraard mogelijk maar is echter zeer afhankelijk van de ligging van het kindje. De beste periode voor geslachtsbepaling is al vanaf 13 weken zwangerschap. Indien het geslacht in deze periode niet te zien is door een ongunstige ligging van uw kindje dan mag u GRATIS voor een korte echo terugkomen op een ander tijdstip. Wij gaan immers voor zekerheid.
Wauw vanaf 13 weken al.. Tja ik zou het wel willen proberen maar mijn gevoel zegt dat 13 weken wel erg vroeg is.. Maar goed, ik heb er de ballen verstand van dus als zij het kunnen, zeker doen
De vorige zwangerschap was ik 15 weken en 1 dag met de geslachtsbepaling, dat was ook bij Babylook. De echoscopische zag het toen echt meteen (ook geluk met de ligging van de baby natuurlijk). Toendertijd stond er nog niets op de site over die 13 weken dus misschien hebben ze nu meer geavanceerde apparatuur als toen?? Ik heb bedacht dat ik morgen maar even bel om te vragen wat zij zelf aanraden,ik denk dat ik hun advies dan maar gewoon opvolg. Stel je voor dat ze zegt: "kom maar lekker met 13 weken". Dat is dan nog maar een week en een dag wachten whaaaaaaaaa!!