Pluis is lommel erg ver voor jou? Zij kan dat wel heel goed hoor. BabyAngel jij was ook naar Lommel gegaan heh?
Gefeliciteerd allemaal! Veel jongens zeg! @ sterre was een weekje met vakantie en kwam ff spieken hier! Een meisje ook voor jou! Zoooo leuk! Onwerkelijk he na 2 boys hihi, gefeliciteerd!
Voor ons is Lommel ook 50 á 60 minuten rijden dus valt wel mee. Ik kan er helaas sowieso niet meer voor de 9-maanden beurs naartoe dus dan wacht ik nog maar een paar daagjes langer en dan ga ik naar Roosendaal. Dat is maar een half uurtje rijden
Baby angel: leuk, gefeliciteerd! Zia: jaaaa een meisje! 😁 Ik ben er echt ontzettend blij mee maar net wat je zegt, zo onwerkelijk! Ik blijf het maar zeggen maar ik kan er niet bij dat er een baby zonder piemel in m'n buik zit 😅
Haha idd sterre! Met de 20 weken echo moesten ze van mij ook nog eens extra goed kijken hihi. En de broers zijn zooo trots! Maakt het wel af zo een meisje.. geniet er van en shop ze!
Valt best mee,wij hebben het er ook wel voor over om dat stuk te rijden maar ik heb nog wel even geduld. Ik had het graag willen weten voor de 9 maandenbeurs en dat zit er sowieso niet in.. Wel jammer hoor.. Jij gaat wel naar Lommel?
Ja ik ga met de 20 weken echo ook nog even check-check-dubbel-check doen hoor Al geloof ik het nu wel maar toch Ik heb van de week al een truitje en broekje gehaald... Zo schattig!
Oke,nou leuk én spannend hoor!! Wij gaan maar wachten, over anderhalve week kunnen we al in Roosendaal dus nog even geduld hebben..
Nog 3 nachtjes slapen Het schiet nu eindelijk op! Hoewel ik denk dat het nog steeds een meisje is, hebben we nu wel een hele leuke jongensnaam..... Meisjesnaam nog niet....
ik mag morgen terug komen omdat de kleine vorige week maandag helemaal niet meewerkte, dus nu maar hopen dat we het morgen wel kunnen zien, maar ben bang dat we echt moeten gaan wachten tot de 20 weken echo, gewoon omdat ik het zo ontzettend graag wil weten. mijn schoonzusje is op dezelfde dag als mij uitgerekend, en bij haar konden ze het met 14 weken al zien. ben eens benieuwd of ik na morgen ook kan gaan shoppen
nou, zoals ik al verwacht had was het ook dit keer niet heel duidelijk te zien. de vk zei voor 90% een meisje, maar durf er toch nog niet van uit te gaan. heb voor volgende week een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling bij een ander echo bureau. en nu maar hopen dat ze het daar wel kunnen zien