waaaah, ik had vrijdag de 20wk echo. Dus klaar om te shoppen, maar nee hoor... geen 100% zekerheid. Nu wachten tot ik een groeiecho moet, wrs na 27 wk weeeeehhh
Ohh balen! Maar.. 7 weken wachten?! Ik had al lang naar een echobureau gebeld om een pretecho te laten maken haha. *ongeduldig*
haha, ja ik ben meteen op internet gaan speuren, maar man vindt dat het al zeker is.. Heb me wel op gegeven als proefpersoon bij echo-opleiding, maar geen idee of het nodig is binnenkort haha
Ahh dat is echt balen!! Dat is nu al mijn grootste angst... ben nu al zenuwachtig en zooo bang dat het niet te zien is... Liefs,
Ik kan ook niet wachten, wil ook shoppen Heb zulke leuke kleertjes gezien van Z8, die newborn collectie is helemaal geweldig! Voor een meisje weet ik het geboortepakje al, haha! @Ana leigh: Jij hebt toch ook echt een geslachtsbepaling? Nou, als ze het niet zien, zal je moeten springen en lopen om het kindje goed te laten liggen hoor Of anders een andere keer terug komen @Flubje: Ga je dat volhouden? 7 weken???
Ohh ja?! Dat móet het goed komen! Het is inderdaad een consult van 20 minuten incl. geslachtsbepaling. Liefs,