Ik heb 15 februari de pretecho met geslachtsbepaling. Ben dan precies 16 weken. Hoop dat we het dan komen te weten, ben veeeeels te nieuwsgierig en ongeduldig.
Nog ff foto's showen!! Op de eerste kun je méér dan duidelijk zien dat het een jongetje is! De tweede vond ik zó lief, kijk die houding!!! *smelt* Liefs,
Én deze nog!! Dat vingertje!!! Meneer stak bijna op het einde ook nog even zijn middelvinger op, zo van "en nu is het goed geweest, met dat gegluur!" Liefs,
Ik heb morgen een controle afspraak, geen echo. Grote kans dat ik dus tot de 20 weken moet wachten? Pret echo wordt niet vergoed toch?
Pret echo word niet vergoed, maar als jij morgen een controle echo hebt en je bent een beetje lief willen ze toch vast wel even kijken?
Ik meld me ook bij deze topic. Ik tel af naar 11 februari. Ik heb vorige week ook al een controle gehad bij 14,4 weken, maar toen kon ze nog niet zeggen of het een jongen of meisje was. Daar baal ik best van, want ben zo nieuwsgierig, wil shoppen!! En als ze het 11 februari nog niet kunnen zien, dan heb ik 24 februari de 20 weken echo.
Hey Quity, dan tellen we samen af naar 11 februari Ik heb dan de 20-weken echo! Heb je een foto van je echo?
Oh wouw gefeliciteerd allemaal! Ohhhh Ik mag morgen avond.. Ik word er zenuwachtig van hihi. Ik heb al die tijd geen voorgevoel gehad, maar sinds ik het hartje vorige week weer heb gehoord, denk ik toch dat we een jongen krijgen hihi ben benieuwd!
Jazeker, wil je een gok wagen?? Dit is een echofoto van 14,4 weken zwangerschap. Geslacht in het midden (bij het handje/muis), 1 beentje boven, andere beentje onder, je kijkt van onderen.
Dat zei ik ook gelijk, omdat je wat ziet uitsteken, maar volgens de gynaecoloog kon het ook een vergrote clitoris zijn wat je veel ziet in dit vroege stadium, 14,4 weken.