Hallo allemaal, Ik heet Mariana, ben 22 jaar en ik ben nu 11 weekjes zwanger van mijn eerste kindje en ik ben een super trotse mama! De zwangerschap verloopt me tot nu toe goed. Ik voel me alleen heel erg moe, maar ik heb geen misselijkheidsaanvallen of overgeefneigingen. Mensen zeggen dat ik geluk heb, maar heb ook al mensen gehoord die pas na hun 3 maanden overgeefneigingen hadden, dus ik wacht de gehele zwangerschap af Voor de rest ben ik vrij bang over de bevalling zelf en de zwangerschap, omdat ik daar vrij weinig van af weet. Ik werk zelf in een kinderopvang, dus ben wel blij dat ik al het een en het ander al weet. Jullie zullen me vaak terug zien op het forum en nog een ding voordat ik dit bericht afrond : Iedereen GEFELICITEERD MET DE MINI HUMAN IN JOU! Veel liefs en een goede zwangerschap toegewenst, Mariana
Gefeliciteer! Ps. bang zijn is volgens mij niet echt nodig. Gewoon veel lezen over zwanger zijn en bevallen, het duurt toch nog even en je leeft er vanzelf naartoe!
Gefeliciteerd, nu nog een mooie banner maken hier en lekker surfen op dit forum, 't is hier supergezellig!