Eisprong en ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Braam0, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Hallo!

Ik lees al een tijdje mee en heb besloten om ook maar een account aan te maken nu wij volop gaan proberen zwanger te raken! Erg spannend maar o zo leuk.

Ik ben nu twee maanden gestopt met de pil, ik werd na mijn ontrekkingsbloed na 35 dagen echt ongesteld. Toen ben ik op dag 13 van deze ronde begonnen met ovulatie testen, dag 13/14/15 waren lichte streepjes die steeds minder werden en dag 17 had ik een blanke ovulatie test dus ik was er vanuit gegaan dat mijn ei daarvoor moet zijn geweest en dat ik hem net gemist had. Nu is het dag 28 en ben ik nog niet ongesteld, wat dus niet klopt als mijn ei dan was geweest. Hoort dit bij het " ontpillen " of zit ik er gewoon helemaal naast met mijn ei-theorie. Ik ben hier nog vrij nieuw in dus alvast sorry als het wat warrig is.

Bedankt en groetjes! Braam0

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hoi braam, dit kan idd bij het ontpillen horen. Dit kan zelfs tot een jaar duren. Dat je 1e cyclus 35 dagen was wilt niet zeggen dag de volgende ook rond de 35 is. Het kan zijn dat hij veel langer, veel korter en alles daar tussen in is. Het kan heel goed dat ovulatietesten aflopen en dan ze vervolgens weer oplopen en dan pas je eisprong hebt. Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Tempen zou ook een optie zijn!

3. Jamie92

Jamie92 Lid

18 aug 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik heb bij ons eerste kindje ook een hele lange eerste cyclus gehad.
    37 dagen.
    Die werd iedere maand iets korter en de 4e keer werd ik niet meer ongi en was ik zwanger:)
    Wel vervelend maar dat hoort er idd bij.
    Wij gaan nu voor ons 2e kindje maar heb net een miskraam achter de rug.