als onze 2e kleine een jongen word zijn we er waarschijnlijk uit. dan word het Aiden Leo Anthony maar een meisjesnaam vinden we moeilijker. op dit moment hebben we het volgende lijstje: (zie pol) het zal waarschijnlijk ook niet de laatste pol zijn. we hebben al een dochter met de naam: Emily
Emily & Ninthe: vind Ninthe niet lekker klinken, Jinthe wel Emily & Megan: vind ik een leuke naam en samen ook! Emily & Siënna vind ik geen leuke naam Emily & Nova vind ik ook niet mooi Emily & Dena vind ik helemaal geen leuke naam Emily & Evy vind ik teveel van het goede samen. Kortom ik ga voor Emily en Megan!
Bij Emily vind ik Megan het beste passen. Als naam vind ik Nova het leukst. J.inthe en Evi vind ik ook leuk, Ninthe en Evy vind ik minder.
Ik vind Mega en Nova het mooist bij Emily passen. Nova heeft mijn stem gekregen, omdat ik dat een prachtige naam vind. De andere namen vind ik niet zo mooi, of niet goed passen bij Emily.
bedankt voor de reacties meiden. pff wat is het toch moeilijk. misschien word het wel een jongen, dat zou makkelijker zijn want die naam hebben we al meer meningen zijn zeer welkom. en als je nog andere namen weet die goed kunnen bij emily dan zijn deze uiteraard ook erg welkom
Oei, vind eigenlijk Evy (Evie) de mooiste naam maar die past niet zo mooi bij Emily ( ook een super naam trouwens) Zou denk ik voor Megan en Emily gaan, klinken heel mooi bij elkaar.
Ninthe - te nederlands bij Emily Megan - vind ik heel leuk bij Emily Siënna - prachtige naam en heel mooi bij Emily Nova - mooie naam, kan ook heel mooi bij Emily Dena - ook leuk en kan ook goed bij Emily Evy - Leuk, alleen lijkt wel veel op Emily Ik zou gaan voor Siënna, Megan of Nova. Andere mooie namen: Emily & Meadow Emily & Flynn Emily & Novia Emily & Noeh Emily & Kaelyn Emily & Lilian Emily & Joy Emily & Bliss Emily & Soraya
Megan....prachtige naam! Onze dochter heet om die reden ook Megan; apart maar niet té. We krijgen veel positieve reacties Als zij een zusje krijgt gaat zij Skye heten, vind ik een mooie combi. Succes met kiezen
Mijn favorieten zijn Ninthe, Megan en Evy . Bij Emily vind ik Megan echter het allermooist . Klinkt ook lekker samen!
Megan....is mijn dochtertje haar tweede naam. Sienna....stond ook op onze lijst Ninthe.....stond ook op onze lijst. De rest vindt ik niet leuk Ik heb gestemd op Megan, maar Sienna en Ninthe zijn ook TOP!
Je weet al dat ik dezelfde smaak als jou heb . En echt prachtige namen jen. Mijn top. 1.Sienna 2.Ninthe 3.Nova 4.Dena 5.Megan 6.Evy (Alleen niet mooi bij Emily vind ik )
Emily & Ninthe: vind Ninthe niet lekker klinken, Dinthe ken ik wel Emily & Megan: vind ik een leuke naam en samen ook! Emily & Siënna vind ik een jongensnaam Emily & Nova vind ik geen mooie naam Emily & Dena vind ik helemaal geen leuke naam Emily & Evy vind ik teveel y's en geen mooie naam Emily en Megan dus!