@diaantje: een jas is best handig om te hebben, want na je bevalling pas je niet weer direct in je eigen kleding ben ik bang. Ik heb een leuke gekocht van Mamalicious, 70 euro. Helemaal leuk en hip en stoer. En ik heb een leuke spijkerbroek van Queen Mum (niet heel goedkoop, maar wel super!) Bij de H&M hebben ze ook leuke spijkerbroeken! Succes!
ik heb ook al een behoorlijke buik... ik heb voor 10 euro gister een lekker warme winterjas gekocht bij zeeman
Ja ik heb ook al bij de zeeman gekeken,maar mijn buik past er nog maar net in,en ben al verder wat stevig van mezelf snik
Een lekkere dikke fleeche vest... Zou normaal zo'n jas echt niet aan trekken maar ze zitten heerlijk..
daar heb je helemaal gelijk in, zit ff in dubio wat voor maat ik dan nodig heb normaal is mijn maat 44/46 en hier hebben ze wel leuke fleece vesten http://www.bonprixsecure.com/nl/search. ... 0-48e25b1b
ik ben net terug van de stad, en alles zat te strak of over een maandje te strak. en een fleece vest heeft geen zin als je door de regen moet. ik baal er echt van! ik loop nu met de regenjas van m'n schoonvader maar ik wil een eigen jas!
Ben inmiddels geslaagd! In eerste instantie wilde ik naar de Bristol; we kregen het foldertje binnen en daar hebben ze weer zo'n "Leger-des-Heils' aktie -> als je je oude winterjas inlevert, krijg je op een nieuwe daar 25% korting. Ik had in de folder al een paar leuke gezien (voor 25-30 euro, met die korting er al af). Maar ik had ook een tip van sommige van jullie onthouden m.b.t. de Zeeman. Ik liep er vanochtend even binnen en ik stuitte op die leuke donkerbruine winterjas, waarbij de rits van onderen ook open kan. Hij reikt tot net boven m'n knieen zeg maar. Hij is niet overdreven dik, maar och, met een lekkere trui eronder en een leuke sjaal, heerlijk! Hij sluit tot je kin (met zo'n opstaande kraag). Wat denk je? Wilde ik betalen, sloeg ze 9,99 aan (bleek er korting op te zitten). Dus ik ben ook voor een tientje geslaagd Even 'off-topic' wellicht, maar iemand had het hier over de Miss Etam, dat ze dat helemaal niks vond. Smaken verschillen misschien, maar ik kan er sinds m'n zwangerschap altijd erg goed slagen. Vond het vroeger een wat oubollige winkel, maar ik heb al een hoop complimenten gehad op positiekleding die ik er nu gekocht heb, zo van 'goh, wat heb je tegenwoordig toch vlotte positiekleding in de winkels!'. Ik vind het een erg leuke en vlotte zaak juist!
en in die winkel in die zijstraat van action daar zit een winkel voor dikke vrouwen mischien is dat een optie?
Ik ben er een keer binnen geweest, maar ik vond het verschrikkelijk! Ben snel weer naar buiten gerend, haha! Maar misschien moet ik nog maar eens een keer goed kijken dan, vaak moet je dingen gewoon aan zien... Tot nu toe alleen maar kleren van mama-licious en de H&M gekocht...maar ik moet er toch echt nog wat dingetjes bij gaan kopen want ik groei nu zelfs bijna uit mn positie kleding
oei jas geen idee. Wel heb ik een leuk vest en trui gehaald bij Only - Vero Moda. Voel me weer helemaal hip
ben ik geweest en ze hadden wel grote jassen maar ik ben maar klein en de jassen kwam bijna tot m'n enkels! dus helaas. ik ga nog naar alkmaar hoop dat ik daar slaag.
ik koop ook kleding bij miss etam, wat ik eerst nooit deed en is best leuke kleding. en de broeken zitten voor mij perfect. hier in den helder heb je geen andere keus qua positiekleding. dan moet je naar alkmaar of amsterdam. wie gaat er dan ook in den helder wonen hahahaha.
Ik heb een poncho, een jas maar dan 2 maten groter en een positiejas van mama licous van marktplaats af.....