Een nieuwe geschikte winterjas ... MOEILIJK!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda1975, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ik heb vandaag een jas van noppies gekocht. prijs viel me best mee. 65 euro. de rits kan je van zowel de boven als de onderkant ritsen, zodat m'n buije naderhand plaats heeft ;)

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    heb een aantal lange dikke vesten, en ga nog effe kijken voor zo'n wollen poncho... en die moeten het maar doen tot ik weer in mn gewone jassen pas

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi, ook hier een prénatal-vest (heerlijk!). maar nu het echt kouder en natter wordt voldeed het niet meer.

ik heb voor mijn verjaardag vandaag een Mamalicious-jas gekregen, echt een hele mooie die nu al fijn zit, en waar ik heeeeul dik in kan worden. :)

verder heb ik via marktplaats.nl een Noppies jack gekocht voor erbij. (met hond naar het bos ofzo). ook een fijn ding.

ik kan dus hip de winter door! vind het echt 3xniks om met een veel te grote slobberjas van mijn man te gaan rondlopen. wil er wel een béétje modieus uit zien. ;)

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mooi dat je geslaagd bent.

Ik heb er zelf 1 bij Prenetal gekocht. Ze hadden er maar 1 maar wel een mooie :D

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik pas zelfs de zwangerschapsjassen na 25 weken niet meer dus heeft geen zin om er een te halen (er paste er maar 1 maar dan kon ik net zo goed een vuilniszak aantrekken haha) ik heb normaal al xl of xxl qua jassen dus normaal is het al heel lastig laat staan met een gigabuik.. ik gebruik vesten, bodywarmers (gewoon open) e.d.

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Wat goed om te lezen dat ik niet de enige ben met een winterkleding probleem (lees jas/vest).
    Ik ben 24 weken zwanger en nog steeds hard groeiende. Ik ben super bang dat ik nu een jas koop en een maand later niet meer pas.
    Voor mijn werk moet ik zakelijk gekleed (mantelpak/broekpak) dus mijn jas moet ook representatief zijn. Die jassen van noppies ed zijn te casual :(
    Ik ga wel even kijken in de Zeeman en Hennes&Maurits. Dat zijn goeie tips!

We spreken elkaar :)

Groet Ellenore

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik heb bij bolle buiken een jas besteld en net binnen gekregen en hij zit best lekker :D
    ik kan er nog veel in groeien en rekt ook nog een stuk extra mee. echt fijn want ik wist echt niet meer wat ik moest.
    ik kan het anderen echt aanraden.
    en de jas is ook warm en je kan de binnenvoering eruit halen dan is het een lentejas.
    oh ja het is de parka jas.

8. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    bij ons in de buurt zit een baby speciaal zaak bimbello genaamd en die verkoopt allenmaal winter zwangerschaps kleding ook hele leuke jassen hingen daar de goedkoopste jas was 35 euro en de duurste die ik zag was 75 dus op zich wel te doen dus

miss een tip om te kijken of die zaak bij jullie ook in de buurt zit

liefs ancie

9. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ohjaah ik zag daar ook nog wat leuks een buik band maar dan van wol gebreidt als je zelf handig bent kun je dat zelf ook wel breien

liefs

Deel Deze Pagina