Wat lief allemaal weer... Dat beurt wel op hoor.. Sja, ik ben gezegend ( ) met een hubbie die elke dag wel wil, dus ik hoef hier niemand over te halen om te klussen... Maar we gaan hier even wat rustiger aan doen...we deden het zo vaak rond mijn ei dat ik er daarna even helemaal geen zin meer in had, en das ook weer niet de bedoeling... Inmiddels beginnen de klachtjes alweer die op mijn ei wijzen....dus de kermis start weer..
Meis, Heel veel sterkte de volgende ronde! Je hebt gelijk dat je ff wat rustiger doet! Het moet wel leuk blijven he!!! Ik ga weer voor je duimen! En hou je in de gaten!!!
slik , zit in hetzelfde clubje, zie maar onder afbeelding van Nino onder leeftijd, hmmm is toch wennen need I say more : Had het vandaag met mam erover dat ik hoopte dat ik zou meemaken dat Nino 40 wordt, dan ben ik er ehhhh 76 iewwwiiii is wel heel beangstigend
Ja dat is wat he...die leeftijd... Ik heb hier gewoon een puber rondlopen die net naar de brugklas is gegaan...en dan bezig zijn voor een baby....twee verschillende werelden...
Hee Sandra, Soms vraag ik me ook af of ik er niet te veel mee bezig ben? Volgens mijn mannetje wel! We zijn net terug van vakantie en hebben gevreeen wanneer we zin hadden en ik had geen zwangerschapspagina.nl tot mijn beschikking en geen banner. Gewoon lekker relaxed gedaan maar zonder resultaat (vandaag de duivels). Zou het nou echt uitmaken??? Ik temperatuur niet, maar gebruik wel de Persona. Moet ik daar dan ook mee stoppen? Het zaad van mijn mannetje is niet geweldig dus denk ik dat het wel van belang is dat we mijn eisprong een beetje in de gaten houden? En dan nog die symptomen waardoor we elke keer denken dat het raak is.... Misschien moet ik inderdaad ook niet de hele tijd hier op het forum rondhangen..... Maar als ik dan morgen weer ga werken en er zijn weer een aantal zwangeren bijgekomen (hele grote afdeling, vandaar...), is mijn pc aanzetten toch het eerste wat ik doe, omdat al jullie berichtjes mij toch ook wel weer steunen en moed geven! Succes meid, ik weet ook niet wat ik je kan zeggen om je op te vrolijken, ik kan je alleen maar veel succes wensen! En een dikke knuf, XXAnnalise
Sja, wat is teveel? Ik merk wel dat nu na 6 maanden het wel wat minder wordt. Je probeert jezelf toch te behoeden voor weer een teleurstelling... Ik wilde alleen maar dat ik nog wat meer vruchtbare jaartjes voor de boeg had....dan kan het ook allemaal wat meer rustig aan...
Nou, rustig... Zo voelt het voor mij als jonkie (?) ook niet hoor, haha! Ik vind persoonlijk het deel van na de menstruatie tot na de eisprong niet zo naar. Daarna wordt het pas vervelend met als absoluut dieptepunt de ongi! Maar San, succes maar weer met de maandelijkse kermis, zoals je het mooi noemde...
Is ook zo...voor iedereen is het natuurlijk hetzelfde elke maand... Alleen komen na een aantal jaren wat minder goede eitjes tevoorschijn....en das best balen...
idd sandra, ik geloof goed dat je je hier druk om maakt. maar hopelijk zal jou ongie ook snel uitblijven en mag je ons verblijden met heel goed nieuws!!!
Kan me goed voorstellen dat je je daar druk om maakt hoor! Ik las vorige maand ergens dat je naar de huisarts wilde? Waarom ga je niet gewoon. Praat over je zorgen, misschien kan hij er wat wegnemen. Ik ging 1 Juli naar de ha met mn zorgen en zat er de 24e weer met een positieve test en ben er heilig van overtuigd dat dit komt doordat hij me gerust heeft gesteld. Maar ja, ik heb makkelijk praten.... Ik hoop het zo voor je! Kon ik maar wat vruchtbaarheidstoverpoeder naar je sturen!! (naar jullie allemaal trouwens)
Ja, ik loop al meer met het idee om gewoon ff heen te gaan... Soms ben je gewoon bang voor het feit dat je misschien wel te horen krijgt dat het er niet meer in zit....
Hoi hoi, Wat heb ik je gemist hier... Maar goed van je dat je wat afstand nam. Dat moet soms... Ik blijf gewoon aan je denken hoor! *knuffel*
Bedankt lieverds... Ik heb het idee dat mijn ei alweer in aantocht is....dus ik ga me even schrap zetten voor de gevolgen van het egg-syndroom....
Ja meis, dat is ook weer zo. Het is ook zo moeilijk! In ieder geval sterkte met je egg-syndroom! Haal je libido maar weer van stal!!! Succes!!!
Hoi Sandra! Geef de moed niet op meid! Doe ik ook niet! We hebben deze maand niet geklust. Niet omdat we mekaar niet graag zien, maar gewoon omdat ik er echt geen behoefte aan had. Nu wacht ik, vandaag, op mijn duiveltjes. En voel me goed, want het is de eerste maand dat ik geen gedachten heb van: "zou het?" MAAR! Ik heb beloofd aan mezelf dat ik de maand oktober "klusjesmaand" zal noemen. Ik (en hij ook hoor) gaan ons beste beentje..Euch...eitje...voorzetten voor een baby'tje te maken met véél liefde gemaakt! En als het volgende niet zo is, dan maar de maand daarop! Het lot/de natuur beslist! (HINT; ik heb ook soms mijn angsten dat het niet zal lukken of dat ik onvruchtbaar zou zijn. Maar daar denk je best niet verder over na! Dat kweekt stress, geloof me.) Ik merk dat het voor jou het zeker niet gemakkelijk is omdat je al wat ouder bent dan ik. Maar wees geduldig meid! En blijven klussen! xXx groetjes van het 'nog geduldig' Belgje Liesje25
goedemorgen ik ben ook al wat ouder maar blijf positief en hoop en moed houden ook ik ben gisteren ongi geworden na 2 positieve testen maar geef het niet op want ik weet dat mijn droom en wondertje er zal komen dus okt word nu mijn geluks maand ( zeg ik elke maand hahaha) eens zal het raak zijn en dan hebben we weer andere zorgen en dingetjes wat we lekker op het forum kwijt kunnen hahaha we steunen elkaar en dat hebben we nodig dus meiden op naar okt we krijgen allemaal een mooi halloween cadeautje let op mijn woorden dit word onze maand hahahah su6 met klussen allemaal als is mijn ei pas 10 okt geloof ik moet ng checken hihi heb cyclus van 26 dg en gisteren was het 28 sept dus zou kunnen dat ik 9 okt het vruchtbaarst ben ohjee word weekend ook maar klussen dan ...charmes weer uit de kast halen en verleidings pogingen je moet er wat voor over hebben he hihi liefs kaley
Heel veel sterkte sandra, hoop voor je dat je snel zwanger bent.. Krijgt iedere vrouw zo'n innestelingsbloeding? Misschien een beetje domme vraag maar ik kom net kijken hihi dikke knuf en veel liefs voor sandra