Een nieuwe maand, een nieuwe kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Goed zo, positief blijven! Voor ons allemaal is hopelijk oktober de maand waarin we allemaal zwanger worden! Dat zou toch een topper zijn, een geboortegolf volgend jaar juni/juli!
    Heb vandaag de meest vruchtbare dag volgens mijn banner, hebben de afgelopen dagen geklust (behalve gisteravond, te moe..)en gaan vandaag en morgen nog ons best doen. Voel nog niks van mijn ei, normal gesproken eigenlijk wel. Zal nog wel komen..

2. Niet meer actief

hai smeetje

klusseeeeseee meis hahaha ik moet nog even w8 kan wel gaan klussen dat is het niet hahaha maar heeft weinig in nu aangezien ik vloei en tuurlijk positief zijn en blijven we worden allemaal zwanger in okt dat is de halloween maand he dus spooky ook en je weet wat ze zeggen .....spooky times are the best results ......

dus daar gaan me vanuit dan schrikken de zaadjes zo erg van halloween dat ze de goeie kant uit zwemmen hahahaha

su6 allemaal met klussen testen en tjah lekker op het forum babbelen

liefs kaley

3. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hoi

Ik hoop dat oktober bij ons ook DÉ MAAND wordt!
    Alleen, ik moet ook nog w8en met het klussen.. mijn duiveltjes zijn al 3 dagen te laat! En neen, onmogelijk dat ik zwanger ben, want deze maand niet geklust. (bewust, niet omdat we niet meer verliefd zijn, integendeel!)

Toch lastig als je cyclus niet loopt zoals anders.

groetjes
    xXx

Deel Deze Pagina