Hallo allemaal...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door sonja79, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonja79

sonja79 Lid

30 dec 2010
    50
    0
    0
    Project administrateur
    Flevopolder
    Mijn naam is Sonja en ik ben getrouwd met Richard. Wij wonen in het groene Lelystad met 2 katjes en een hond. We zijn in september 2009 getrouwd en ik ben gestopt met de pil in augustus 2009.

Helaas is hier nog geen resultaat uitgekomen en zijn we afgelopen dinsdag voor het eerst in het ziekenhuis geweest...

Ik hoop regelmatig op het forum te komen. Mijn man is alleen van mening dat het invloed heeft op het zwanger worden als ik er teveel mee bezig ben.

Maar ik probeer gewoon regelmatig mijn neus te laten zien!

Groetjes van Sonja uit Lelystad:)

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hou Sonja

je kan gerust zijn het heeft totaal geen invloed erop om zwanger te raken....

wel heeft het invloed op je gemoedstoestand omdat je hier mensen tegen komt die tegen dezelfde dingen aan lopen net als jij nu doet of hebt gedaan.
    je kan hier om de raarste dingen steun krijgen van lotgenoten of gewoon voor een gezellige babbel langskomen...het is niet alleen babiepraat hier er is ook meer dan genoeg ruimte voor andere onderwerpen
    ik zou zeggen kijk eens rond en dan vind je vast wel een plekje voor jezelf op het forum en leer je een hoop leuke mensen kennen :D

succes met zwanger worden

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom!
    Ik ben 2 maandjes eerder gestopt met de pil dan jou... ook nog geen zwangerschap te bekennen hier...
    Ik hoop voor je dat t snel raak mag zijn!

Liefs

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

Deel Deze Pagina