Ronde 12 en verder

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb1987, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Lieve dames,

Wie van jullie zitten er nog meer in ronde 12 (of verder)? En wie van jullie starten bij het uitblijven van een zwangerschap binnen enkele maanden ook met de MMM? Het lijkt me fijn en gezellig met wat meer meiden een clubje te openen om ervaringen maar ook verhalen met elkaar te delen... Zowel de leuke als de minder leuke natuurlijk!

Over mij;
    M'n vriend en ik zitten inmiddels in ronde 12 en zijn afgelopen mei/juni al bij de gyn geweest omdat er bij hem al bekend was dat hij verminderd vruchtbaar was. N.a.v. de eerste waardes het advies gekregen ons te verdiepen in IVF aangezien zowel de kwaliteit als de hoeveelheid en de beweeglijkheid tegenvielen. Toch bleken de tweede ronde testen veel positiever te zijn dan bekend was. 7 mln levende zaadcellen en qua "productiehoeveelheid" het dubbele in ml en goede beweegbaarheid en daardoor voor 6 maanden weer weggestuurd. Dit was met name omdat de kans op een natuurlijke zwangerschap groter is (27%) dan de kans met IUI (15%) volgens de gyn. Aankomende oktober/ november moeten we terug als een zwangerschap uitblijft, wat ik helaas wel verwacht.

Groetjes, Beeb

Deel Deze Pagina