Oh breek me de bek niet open.... ik loop al sinds de winter met steunkousen, het is echt triest... maar ja, ik ben zwanger en jij niet zo te zien aan je banner? Tips: Veel water drinken Brandnetelthee voeten omhoog Wisselbaden/-douches Komkommers/bleekselderij eten homeopatische druppels voor een betere vochthuishouding eeehmmm... dat was het voor nu Veel sterkte ermee!
Heb brandnetelthee in huis, die kan ik idd wel proberen! Nee, helaas komt er voor Joey geen Brusje...
Ik ben met meerdere klachten naar de huisarts gegaan.. ook opgezette voeten enkels pols vingers etc. maar ook pijn op de borts misselijkheid duizeligheid etc. Bloeddruk te hoog en plastabletjes gekregen.. grappige dingen joh , je piest je suf xD Maar indd heel veel drinken..
Gelukkig heb ik nog geen andere klachten, maar ik zal het in de gaten houden. Goed dat je het meld! Hopelijk zakt je bloeddruk!
Ooo mijn voeten lijken ook wel op olifanten poten pfff.. Kreeg van me buurvrouw te horen, wijffie bel ff na de dokter dan krijg je plas tabletten! Ik dus bellen krijg ik te horen dat ik direct in de middag even moest langs komen want was wel erg jong om gelijk medicijne te krijgen terwijl ze het niet heeft gezien! Moet dus bloed prikken maandag, en krijg woensdag de uitslag daarvan! Eigenlijk dacht ik naderhand dat ze zo bezorgd was omdat ik ook diabetes heb, maar dat vraag ik woensdag wel! Hoop niet dat ik je ongerust heb gemaakt
Bleekselderij en saliethee werken ook vochtafdrijvend. Moet ik zelf ook maar eens gaan halen, want van die opgezwollen kenkels (kuiten die direct overgaan in voeten, zonder duidelijk zichtbare enkels...vandaar de woordsamenvoeging kenkels ) word ik ook niet echt gelukkig.