Een nieuwe start

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tash, 18 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Oh Tash, wat sh*t! Is de waarde bij IUI ook altijd aanwezig? Niet zoals normaal, hoger dan 5 is zwanger? Rustig aan!
     
  2. Tash

    Tash Fanatiek lid

    7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Klopt Jiseb, hoger dan 5 is zwanger, maar niet hoog genoeg dus om door te zetten. Dit wordt de zoveelste vroege miskraam, of biochemische zwangerschap zoals ze het in het ziekenhuis noemen.
    Ik begin al wat bruinverlies te krijgen, dus verwacht dat het morgen wel doorbreekt.

    Tatum, nog geen baby hoop ik? Het is stil van jou kant. Hopelijk gewoon omdat je het een rottig nieuw forum vind en niet omdat hij er plots al is.
     
  3. Tatum80

    Tatum80 Bekend lid

    15 feb 2013
    719
    60
    28
    He dames!

    Nou ik vind het inderdaad een rotforum haha. Ik zag dit onderwerp eerst wel bij onderdelen die ik volgde maar nu dus niet meer. Had alle laatste berichten gemist.
    Zo ook de spanning bij jou Tash...hoe is het afgelopen?
    Wordt een vmk/biochemische zwangerschap niet toch als iets positiefs gezien? Blijkbaar gebeurt er wel nog iets. Of bekijk ik het dan te positief?
    8 is wel officieel zwanger ja, kon niet van Pregnyl zijn toch?

    Jiseb genoten van je vakantie?

    Hier nog alles rustig hoor! Rustiger dan eerst eigenlijk, we zijn nu immers klaar voor de baby (op de naam na....). Maar het huis is klaar, al zijn er altijd nog kleine dingetjes natuurlijk.
    Nu hopen dat ie over een week of 2 (spontaan) komt. Vorige keer ingeleid met uiteindelijk spoedks dus hoop dat het deze keer beter gaat...maar het komt zoals het komt....
     
  4. Tash

    Tash Fanatiek lid

    7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ik heb ipv utro ovitrelle gespoten daarna. Dan na de spuit in 1x voor de eisprong een spuit verdeeld over 10 dagen (5 keer keer een beetje). Of daardoor het licht positieve nog kan komen weet ik niet, maar het lijkt me niet ondenkbaar. Mijn menstruatie was de eerste twee dagen wel veel heftiger. Aan de andere kant nu juist weer wat beter dan normaal. Hopelijk blijft dat zo, want de tweede week is meestal erger dan de eerste week.


    Tatum, hebben jullie inmiddels een naam voor de kleine man?
     
  5. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Heb je ook veel buikpijn, of valt dat wel mee? Ga je volgende keer weer ovitrelle spuiten? Nemen julli even pauze of toch maar weer door?

    Tatum, idd al een keuze kunnen maken? Twijfelen jullie uit 2 namen of zijn het er nog meer? Mooie profielfoto trouwens! Mooie buik hoor! Ik durfde zo niet op de foto, mijn buik was een slagveld, allemaal striae.

    Ik ben ook net ongesteld geworden, na 37 dagen... Zat 'm toch wel even te knijpen, aangezien ik normaal op 28 zit. Na mijn bevalling wordt mijn cyclus steeds langer. De eerste keer was 29 dagen, toen 31, 33 en nu dus 37...
     
  6. Tash

    Tash Fanatiek lid

    7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    De pijn was de eerste dagen erger dan normaal, maar nu gaat het beter dan ik gewend ben.
    Volgende keer toch maar geen ondersteuning denk ik. Ben bang dat dat ook de locht positieve test geeft. Dat geeft ergens ook weer onrust. Sowieso deze maand dus niks en daarna kijken we rustig weer verder.

    Snap dat je wel even geschrokken bent Jiseb. Je slikt niet de pil oid? De wens voor een tweede zal er misschien wel zijn, maar nu nog even niet.

    En Tatum, prachtige foto inderdaad! Alles nog rustig? Gaat het wat met deze warmte?
     
  7. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Even lekker een maandje rust! Ik hoop dat het ook zo voelt Tash! Hopelijk geeft het frisse moed voor de volgende ronde.

    We vrijen wel veilig, maar ff geen pil. De vorige keer wilde ik ook eerst graag een tijd zonder hormonen. Eigenlijk kon ik dus niet weer zwanger zijn, maar je weet natuurlijk maar nooit.

    Tatum, houd je het nog een beetje vol? Woensdag zal het wel afzien geweest zijn!
     
  8. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Je bent toch niet stiekem al bevallen, he Tatum?
     
  9. Tatum80

    Tatum80 Bekend lid

    15 feb 2013
    719
    60
    28
    Hi!
    Nee sorry maar ik krijg geen meldingen meer terwijl ik ze wel aan heb staan!
    Vandaag de uitgerekende datum maar alles helemaal rustig hier!
    We zijn in elk geval helemaal klaar en hebben een naam...
    Nu wachten :) , gelukkig voel ik me goed!! Alleen die hitte die er weer aankomt...haha, woensdag ben ik idd volledig opgezwollen...
    Hoe is het met jullie?
     
  10. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Jaaaa! Vandaag inderdaad, wie weet komt het heel snel vandaag :D. maar als je nog niets voelt, zal het wel niet. Lekker de hele dag met je voeten in een badje? Ik had gewoon de wasmand vol gegooid, heerlijk! En het zal wel echt een geruststelling zijn dat jullie de naam hebben! Dan ben je er echt klaar voor. Lijkt me zo gek om te moeten zeggen in het ziekenhuis: Nee, we weten nog niet hoe hij gaat heten...

    Hier is alles goed, weer lekker een paar dagen vrij, ivm hemelvaart. En woensdag heb ik ouderschapsverlof, dus het lijkt wel weer vakantie. Elin is ook ineens weer veel meer gaan leren, rollen, andere klanken, voeten in de mond steken. Zo leuk om te zien, ze wordt zo groot! Morgen is ze alweer een half jaar oud!

    Tash, hoe is het met jou?
     
  11. Tash

    Tash Fanatiek lid

    7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi meiden, ben er weer even! Ik merk dat ik het forum ook gewoon vergeet door de pauze dat ik er niet mee bezig ben. Op zich wel goed denk ik. Ik heb nog wel heel wat pijn, maar kan wel echt genieten van de vrije dagen en het mooie weer. We zijn heerlijk een weekend naar Belgie geweest met mijn ouders en het gezin van mijn zusje. Zitten jullie op Instagram? Het lijkt me ook wel leuk om elkaar daar te volgen, maar snap het ook als jullie het wel goed vinden zo. ☺️

    Tatum, hoe gaat het? Al bevallen? En anders de warmte aan het overleven waarschijnlijk?! Wat fijn dat jullie een naam hebben! En alles klaar. Ben zo benieuwd of je intussen bevallen bent!

    Jiseb, heerlijk die vrije dagen. En dan met dit weer. Dan lijkt het echt wel (zomer)vakantie. En zo leuk om de ontwikkeling te zien hè? Hoewel dat voor je idee soms ook wel eens iets te hard kan gaan, hahaha!
     
  12. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hi! Wat een hitte zeg! Tatum, ik hoop idd dat je het nog een beetje volhoudt (of al aan het genieten bent van je mannetje ). Die vrije dagen zijn inderdaad goed bevallen. Bij jou dus ook, Tash? Heerlijk een weekendje weg! Wonen ze vlak over de grens of verder Belgie in? Ik vind altijd dat het als vakantie voelt als je ze Belgische grens over gaat. Alles ziet er toch net even anders uit. Was wel fijn, die dagen vrij, want deze week werk ik 5 dagen. Normaal ben ik woensdag vrij, maar de directeur is afwezig, dus ben ik ingevlogen. Maar even een hele week en dan weer een Pinksterweekend. Een zwaar leven hoor! XD

    Tash, ik heb je een pb gestuurd over Instagram. Tatum heb jij ook Instagram?

    Neem je trouwens de pijn voor lief of heb je wel pijnstillers? Zo lang en vaak pijn is niet echt tof. Ik heb het een tijd gehad na mijn 2e bbz, maar gelukkig is het nu na de bevalling weer veeeeel minder, alleen vlak voor ik ongesteld word nog.
     
  13. Tash

    Tash Fanatiek lid

    7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Blijft stil bij Tatum hè? Ben zó benieuwd!!

    Ik heb altijd pijn, en gebruik daar voor het meest van de tijd ook best flinke pijnstillers voor. Anders kan ik niks... En dat neem ik dan maar wel voor lief, hoewel ik liever niks zou nemen nu we nog bezig zijn met de tweede. Het kan echt gewoon niet anders.
    Gelukkig is het bij jou wel beter geworden. Het is toch wel een beperkend iets natuurlijk.

    En overleef je deze hele week wat? Hahaha! Wel lekker dat daarna het Pinksterweekend er meteen weer achteraan komt.
     
  14. Tatum80

    Tatum80 Bekend lid

    15 feb 2013
    719
    60
    28
    Hi nee ik ben gewoon ook niet zoveel op het forum!
    Nog steeds niet bevallen!
    Ik zal ook even pb'en over Instagram!
     
  15. Tash

    Tash Fanatiek lid

    7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Nóg niet?! Hehe.. Ben je het al zat of gaat het wel? 41 weken vandaag zie ik
     
  16. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Pfff... ik ben er weer! T was inderdaad een erg drukke week, maar hij zit erop. Nu lekker een lang weekend, maar die woensdagen vrij zijn toch wel erg fijn, merk ik.

    T kan nu echt niet meer lang duren, Tatum!

    @Tash ik snap het helemaal hoor, van de pijnstillers. Krijg je die vanuit het ziekenhuis? Kijken ze naast de IUI ook naar het pijnvrij/verlichten of kunnen ze daar niets aan doen?
     
  17. Tash

    Tash Fanatiek lid

    7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lekker genieten Jiseb! Ik heb altijd het idee dat je nog meer van die vrije dagen kan genieten als je daarvoor drukte gehad hebt.

    De pijnmedicatie gaat via de pijnpoli uit ons plaatselijke ziekenhuis. Bij het ivf centrum doen ze er niks mee. Sterker nog, als ik aangeef hoeveel last ik heb, raden zij direct aan te stoppen met alle behandelingen.
    Als we inderdaad stoppen met behandelingen bij het ivf centrum, ga ik weer terug naar mijn gyn in het Vu voor de normale controles en het in de gaten houden van de endometriose.

    Tatum, spannend hoor! Misschien ben je inmiddels wel bevallen. Succes voor het geval dat dat niet zo is!
     
  18. Tatum80

    Tatum80 Bekend lid

    15 feb 2013
    719
    60
    28
    Hij is er!
    Ik ben zaterdagavond ingeleid en gisterochtend is Pim geboren.
    Het was weer een vreselijk nare bevalling, ik zal het verhaal nog wel vertellen.
    Maar hij is er, hij is zwaar (4260 gram ) en gezond!!
     
  19. Tash

    Tash Fanatiek lid

    7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ahh geweldig Tatum! Niet van die naar bevalling natuurlijk, maar hij is er!
    Wat een stoere naam zeg. En hij weegt heel wat zeg, jeetje!
    Ga jij bijkomen en hopelijk ook al wel genieten, dan horen we het verhaal later wel ja. En gefeliciteerd!!
     
  20. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ohhh!! Gefeliciteerd Tatum! Wat een toffe naam inderdaad! Wel balen dat je weer zo'n nare ervaring had, maar hopelijk kan je nu lekker genieten van je mannetje!
     

Deel Deze Pagina