Binnenkort sta ik ingeschreven bij de kamer van koophandel omdat ik als zzp gastouder verder wil. Nu kan ik als bedrijfsnaam gewoon mijn naam+gastouderopvang nemen, maar ik vind het wel leuk als je toch een bedrijfnaam moet hebben om dan iets pakkends te hebben. En mijn vraag is of jullie even mee willen helpen verzinnen. Ik wil sowieso niks met mijn voornaam, ook geen verbastering ervan, het is nl nogal een boerenhollandse naam en helemaal als je het korter of langer maakt Wil wel wat moderners. Nu heb ik zelf 2 dingen kunnen bedenken, ik wil daar graag jullie mening over en hoor graag andere suggesties als je iets leukers weet - gastouderopvang alles kidzz (eventueel andere schrijfwijze?) - gastouderopvang humpie dumpie (de oudste noemden wij altijd humpie (omdat ze zo klein was)
Humpie dumpie vind ik leuker. Ben op dit moment inspiratieloos maar als me iets te binnen schiet laat ik het weten.
Zoeff vind ik ook leuk. Wel een bestaande opvang hier in de buurt maar toen ik de naam zag vond ik hem wel grappig.
nee humpie dumpie vind ik echt niets. idd dumpie hihi , nee niet speciaal daarvoor, gewoon niks hieronder paar suggesties go Rakker go de Paddestoel go Klein duimpje go timpe tampe tovenaar go spelen en zo go Pebbles go de flierefluiter go hi ha hoppa
dat zei ik dus tegen mijn man....als in dumpen bij de gastouder, maar hij vond dat onzin en veel te ver gezocht haha Vind het wel grappig dat dit nu benoemd wordt.
Ik zou voor alles kidzz gaan. Zelf heb ik de naam Eigenwijs. ik werk volgens een Eigen wijze en ik en sommige kids zijn lekker Eigenwijs haha Heb ook een hele poos staan dubben hoor.. - Je kunt ook (een deel van) je straatnaam gebruiken misschien - bengeltjes? - als je op een hoek woont hier iets mee iets van Hoekje op t hoekje - kindertuin -kidzhonk - ziezo - Twinkel / Twinkle - 4 kids (is hier een organisatie) - 4 kidzz - for kidsz succes met een leuke naam kiezen!
Humpie dumpie Kidz place Kids fun Kidz care Toverbal Paddenstoel Duimeland Dromeland Toverbos Of iets met je eigen letters husselen, of de letters van je kinderen?