hallo, ik ben benieuwd welke testen jullie het beste vinden en wara je ze eventueel kan kopen. kun je bv de test van het kruidvat nemen of beter een andere van een ander merk? ben benieuwd naar jullie ervaringen...
ik koop meestal altijd predictor en die heeft altijd aangegeven dat ik niet zwanger ben.. Nu heb ik afgelopen dinsdag weer een test gedaan en deze gaf 1 minuut aan dat ik WEL zwanger was maar daarna trok het streepje weg.. daarna weer een test gedaan en die gaf weer niks aan.. Dus ja ik koop altijd de duurste maar volgens mij kan je gewoon het beste een kruidvat of etos of drogist merk kopen..
ik heb 1 dag voor NOD getest met een kruidvat test, ik vond ze super (maar dat kan ook door het resultaat vd test komen )
Ik heb die van Kruidvat gehaald, en deze was echt super duidelijk! Vond ik duidelijker dan die van de Etos (die had ik er gelijk achteraangedaan, kon m'n ogen niet geloven! ) Veel liefs
Ik vond die van de Etos ook niet zo, heel vaag 2e lijntje en toen ik die van apotheek dezelfde avond deed gelijk toen ik erover heel had geplast 2 dikke vette paarse strepen, mijn buurvrouw had hetzelfde met etos test ook heel licht 2e streepje terwijl ze al 8 weken zwanger was, ik vind die van apotheek fijn en DA Succes x Bride
Ik heb de testen van matcare gebruikt. Die werken prima. En toen heb ik voor de leuk (om een foto van te kunnen maken voor kaartjes) een test van clearblue gedaan (digitale) het leuke daarvan is dat er 'zwanger/niet zwanger' in het schermpje komt te staan. Dan is het natuurlijk meteen echt duidelijk. De matcare testen zijn niet zo duur, de digitale van clearblue vind ik nog behoorlijk prijzig.
Ik kwam vandaag bij de apotheek testen van RatioPharm tegen. Die zeggen dat je 10 dagen na je ei al kan testen. Die zijn echt supergevoelig!
10 dagen na je ie is dus 4 dagen voor NOD. Heel veel testen kan je al gebruiken 4 dagen voor NOD. Zelfs 6 dagen voor NOD Al. Dus zo supergevoelig zijn ze niet. En alsnog wordt bij alle testen aangeraden pas na NOD te testen.
Ik heb de testen van het kruidvat gebruikt, 2 voor 5 euro. Ze waren alle keren negatief , maar dat klopte wel Wat betreft de testen waar je al mee kan testen voordat je overtijd bent, tja lijkt leuk maar het gaat al zo vaak mis voor die datum als je niet had getest dan dacht je dat je gewoon ongesteld was geworden wat natuurlijk niet leuk is maar een stuk minder erg dan wanneer je weet dat je even "zwanger" bent geweest lijkt me
De meeste testen kun je de hele dag door gebruiken maar s ochtend zit nog het meeste HCG in je urine omdat je dan de hele nacht niet hebt geplast. Maar het kan de hele dag door maar het kan dus wel beinvloeden als je al veel geplast, of veel gedronken hebt