heyyyy, ook ik ben nieuw hier. ben 22jaar, 10 maandjes aan het proberen zwanger worden, zit nu volop in spanning te wachten op goed of slecht nieuws. ben namelijk onregelmatig dus is het bij mij altijd een : wanneer mijn volgende regels doorkomen. Om jullie een gedacht te geven zit nu aan het einde van ronde 6, mijn langste cyclus van allemaal was 48 daagjes. Eerste dag laatste maanstonden was 27 november. Dus berekend op de langste cyclus zou ik 13 jan. ongesteld moeten worden. Ondertussen zijn we al 24 jan. en nog steeds geen regels op kost. Al wel 2 testen gedaan (2 dagen tussen gelaten) maar beide negatief. Toch merk ik verscheidene kwaaltjes die op + kunnen wijzen. Gyn is pas 26 februari dus is het hier wel spannend. Duimen jullie ineens met me mee? groetjes.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Haai Beebz, Welkom op het forum! Als je naar mijn cyclus kijkt zie je dat ook ik heel onregelmatig was. Maar op het moment dat we dachten dat het niet gewoon zou lukken was het opeens BINGO! Heel veel succes! Penny
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.
Hier met een regelmatige cyclus juist niet zomaar bingo...hoop houden dus Welkom hier! Ik hoop dat je gauw zwanger bent! Elmo