Wat een verschrikkelijk slecht klantenservice bij de jumbo. Ik deed er altijd graag mijn boodschappen maar na deze verschrikkelijke afgang van ze denk ik dat ik er niet meer ga komen. Onze zoon is aan het zindelijk worden ik haal er een pak luierbroekejes deze zijn aan de zijkant te openen en te sluiten. Bevallen super goed. Ik denk weet je ik haal er nog 2 pakken bij ben ik voorlopig klaar wie weet heeft die ze dan niet meer nodig ik gekeken in de winkel ja dezelfde te openen en te sluiten aan de zijkant. Man ruimt ze op ritst de verpakking open en legt beide pakken in de commode. Na 2 dagen kom ik erachter dat dit heel andere broekjes zijn niet te openen en te sluiten aan de zijkant. ik denk ja wat is dit nou waren echt de goede ja zegt man dat klopt we hebben er samen naar staan kijken. Vriendin had exact hetzelfde. deze vindt ik ook helemaal niet makkelijk, maar goed ik denk nou ja maak ze wel op en dan zie ik het wel, nou deze zitten belachelijk slecht de binnenkant gaat tussen zijn billen zitten exact dezefde maat. echt ze zitten veel en veel te krap. Nu is onze zoon absoluut geen zwaargewicht 14 kilo bij 1.03m dus eerder te mager. Ik meld de klacht dus, eigenlijk vooral dat de verpakking verkeerd voorlicht mar daarnaast dus ook dat de pasvorm van deze luiers echt heel raar is. Tussen zijn benen ontstond ook een hele dikke prop. Heel raar. Ik heb nog nooit een andere maat dan 5 gehad want 6 een keer geprobeerd bij vrienden en die zijn veel te wijd voor onze magere hein. Nu krijg ik een onpersoonlijk mailtje terug dat hun er niets aan kunnen doen en dat dat ligt aan de eetgewoonten van mijn kind. Nou schiet mij maar lek. Over de verkeerde luier in de verkeerde verpakking wordt niets gerept. Voor mij einde jumbo Nu wel even opgelucht
Adem in adem uit. Wel een lullige reactie idd. Maar adem in adem uit. Heb geen ervaringen met Jumbo we hebben nog geen Jombo hier in de stad. En even een mait tje terug sturen van dat je zo niet te werk gaat.
Dat heb ik geprobeerd helaas moet je dan een nieuwe klacht indienen. pfff ik heb hier al 7 dagen op moeten wachten
Ik heb alleen maar goede ervaringen met de klantenservice van de Jumbo Ik zou toch nog eens een klacht indienen En als je die pak luiers terug brengt en dat bij de balie zegt krijg je als het goed is daar je geld terug.
is bij de jumbo toch niet goed geld terug, zou t pak terugbrengen en anders op de facebook pagina van jumbo je klacht zetten. Dan heb je in no time antwoord
Zekerheid 6: niet tevreden? Geld terug! Wij zijn pas tevreden als u 100% tevreden onze winkel verlaat. De Zekerheid Niet tevreden? Geld terug! gaat dan ook veel verder dan Niet goed? Geld terug!. Is de hagelslag, de diepvriespizza, het toiletpapier of één van de vele andere producten niet helemaal naar wens? Meld het bij onze servicebalie. U krijgt dan gratis een vervangend product of uw geld terug. Dus gewoon terug brengen die pakken Succes
Ik ga met een klacht altijd terug naar de winkel... Een keer vreemd smakende melk gekocht bij de jumbo toen ik dit meldde kreeg ik alle 10 de pakken vergoed... Terwijl ze maar 1tje gezien hebben... Dus misschien even naar de winkel zelf gaan ipv een mail te sturen
Vindt het ook wel een harde opmerking dat het aan de eetgewoonten van je zoon ligt,kom nou.. Sietse heeft luier maat 5,en ik kocht vd week broekjes bij de kruitvat maat 5,want 6 zit te los. Achter kruipt die ook tussen de billen in,een grote prop heeft hij tussen zijn beentjes,en de luier kan ik achter niet hoog optrekken,hij heeft een bouwvakkers spleet..op 2 jarige leeftijd al.... En als hij poept in deze luier,kun je meteen alles wassen,bagger dus!
Je maakt wel van een mug een olifant ga met dat pak terug en krijg het gewoon vergoed ipv van naar een algemeen email adres een klacht te sturen. Ik denk niet dat ze er een bult over vallen als je het gewoon in de winkel had terug gebracht. En ja het is heeeel erg vervelend dat je een andere pamper in je hand hebt dan dat er op het plaatje staat maar een mega ramp is het toch ook niet. Althans je moet ff een keer meer moeite doen dan je verwacht had. Maar fijn dat jij je klagen hier neer kan zetten dan ben je het in ieder geval kwijt. !!!
ik ga met klacht ook naar de winkel... en tot nu toe goed geholpen.. vlees niet goed.. nieuw vlees en dure bos bloemen brood niet goed.. nieuw brood en een taart en nog veel meer.. dus ik zou gewoon teruggaan naar de winkel als je het zon probleem vind
Wat een stomme eetgewoontes heeft jouw zoontje. Eerst zitten de luiers perfect en nu opeens passen ze niet meer goed. Ik weet niet wat jij dat kind te eten geeft! Geintje natuurlijk
Gewoon teruggaan naar de winkel daar helpen ze altijd heel goed als er iets niet klopt. ik heb nooit problemen gehad met hun. laatst voor de 2de x dat de handscanner vastliep kregen meteen een dikke bos bloemen voor het ongemak!
naar de winkel gaan, met de luiers. via mail kunnen ze er natuurlijk weinig mee... neemt niet weg dat dit een belachelijke reactie is. en anders de facebook pagina gebruiken, dit is openbaar en dan word het zo opgelost
Ik snap ook niet echt waarom je niet direct naar de winkel bent gegaan? Ik werk zelf bij de Jumbo, en wij hebben anders wel een hele goeie service! Als je ze gewoon terug brengt, krijg je je geld terug.
Wij gaan ook altijd terug naar de winkel (Jumbo of AH) maar ik heb bij een klacht nog nóóit een bos bloemen gehad... En ik ben gék op bloemen
Omdat ik 12km bij de jumbo vandaan woon zonder auto. En ik niet zeiknat wil regenen voor een pak luiers Daarnaast geen verpakking meer en het gaat mij niet om de moeite maar vooral de opmerking. Die schiet mij verkeerd. Dat ze niet eens opmerken dat mijn.klacht uit 2delen bestaat, sorry ik moet ook mijn werk goed doen en hoor het graag als iemand niet tevreden is.
Ik denk dat het ook echt wel verschil uitmaakt wie je helpt! Niet alle mensen zijn super in het geven van goeie service! Maar om dan direct te zeggen dat je niet meer naar de Jumbo wilt door een mailtje vind ik een beetje vreemd.. En je kunt toch ook bij de volgende keer boodschappen de luiers meenemen? Ook zonder verpakking? En het regent niet elke dag Je kunt het altijd proberen!
Nou als jij achter een Service balie werkt vind ik dat jij wel goeie service moet geven, daar ben je toch een service balie voor ? Ga dan lekker achter de kassa zitten ofzo.