hoi hoi, mijn naam is desiree en ben 29 jaar. wij zijn al misschien gek gezegd al 6 jaar bezig om zwanger te raken. we weten ook hoe dat kan dat het zolang duurde namelijk mijn man heeft het syndroom van klinefelter. wij zijn namelijk ook met kid bezig. ik zie het eigenlijk als een gewone zwangerschap. ben nu in mijn 12de inseminatie. en verwacht volgende week mijn nod. dus weer nagelsbijten dus van wel of niet. ikhoop dit keer wel anders gaan we over op ivf. als je vragen hebt vraag maar groetjes desiree
heb net dezelfde symptomen als mijn eerste zwangerschap maar die duurde niet lang.. was 4 weken en paar dagen denk ik dus goede hoop!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Liefs wolly
wat voelje dan precies het het gevoel dat me borsten in brand staan en soms een zeurig gevoel in mijn onderbuik maa rlaten we maar zeggen dat het tussen me oren zit.
awel als ik ongi ben doen mijn borsten' lastig' nu doen ze echt pijn! ferme steken in beide.. ben dan ook misselijk.. vooral s'morgens mer ook s'avonds als ik moe word ben dan ook snel moe en moet vaak naar het toilet , dus ja.. en deze morgen roze afscheiding we zullen zien he
dank jullie wel allemaal! hopen datg het voor jullie ook snel positief is! elena21 ben jij 5 dagen overtijd of zijn de duivels al in zicht?