Ook voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Aisha010, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aisha010

Aisha010 Actief lid

20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben Aisha, 29 jaar en ben me aan het orienteren op het gebied van een kleintje. Mijn vriend en ik zijn nu ruim 9 jaar bijelkaar. Ik wil al langer wel een kleintje, maar hij is nog niet overtuigd. Nu weet hij dat het bij mij wel kriebeld en dat het er eens van gaat komen, dus dat is voor mij genoeg. Op het moment zijn we nog nergens mee bezig hoor. Dit is pas voor zeker de komende tijd niet. We zijn aan het verbouwen thuis en even alles afwachten. Ook ben ik bijna een jaar geleden geopereerd en heb toen een maagbandje laten plaatsen. Ik wog op dat moment 132 kilo en wil toch wel zeker onder de 100 zitten voordat ik eraan ga beginnen. Op dit moment weeg ik 104 kilo en komt de 99 kilo er toch wel aan. Dus vandaar ook het wachten nog even. Ik hoop wel stiekem dat het er tegen het einde van het jaar van gaat komen. Word dan 30 en is wel een mooie leeftijd. Nou dat was het wel een beetje. Als je nog vragen heb hoor ik her graag.

2. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

16 mrt 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Welkom Aisha,

super dat jeje eerst een beetje wil orienteren op het gebied van een kind.
    Er zijn weinig mensen die dat zo bewust doen, eerst orienteren en alles willen weten en er dan voor gaan.
    Ik hoop dat je vriend snel zelf ook toe is aan een kleintje.
    En dat jeje ideale gewicht snel mag bereiken.

liefs

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

5. Aisha010

Aisha010 Actief lid

20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Dank je wel voor de leuke berichtjes. Ja ik kom liever goed beslagen thuis en ben nu alles al op een rijtje aan het zetten. Dat is wel belangrijk natuurlijk. Dus ik ben lekker aan het neuzen hier op de site.

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    welkom op de site en veel leesplezier :D

Deel Deze Pagina