hallo dames, volgens de calculator ben ik 5,5 weken zwanger, maar in het ziekenhuis kunnen ze nog niks in de baarmoeder zin, heb 5 dagen lang iedere keer na het afvegen bloed en 3 dagen buikpijn gehad geen krampen, hcg blijft wel stijgen, misschien denken ze aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar ik heb al 6 gynecologen gehad en ze zeggen allemaal wat anders. wie heeft dit ook mee gemaakt of iets dergelijks? groetjes
Is moeilijk zo te beoordelen meid. Met 5.5 wk was hier wel elke zwangerschap een ring met vruchtzak te zien. Hoop voor je dat het goed zit.
Bij deze zwangerschap was er met 5 weken al een zwangerschap te zien in m'n baarmoeder. De zwangerschap hiervoor had ik met 7 weken een echo en toen was er niets te zien in m'n baarmoeder (alleen verdikt baarmoederslijmvlies) maar dachten ze wel iets van een cyste te zien bij m'n eierstok. Uiteindelijk bleek dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in m'n eileider te zijn waar ik met 8,5 week ook aan ben geopereerd. Kan me wel voorstellen dat het in jouw geval nu nog vrij lastig is om een duidelijk beeld te krijgen, omdat het nog vrij vroeg is. Je wordt wel gewoon goed in de gaten gehouden nu? Hopelijk is het een late eisprong/innesteling geweest en blijkt het allemaal gewoon goed te zitten.
Het ligt aan de waardes van je hcg. Bij een bepaalde waarde moeten ze wat kunnen zien in je baarmoeder. Mss ben je minder lang zwanger. Maar je gynaecoloog weet echt wel bij welke waarde er wat te zien moet zijn. Laat je niet afschepen hoor, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wordt snel over het hoofd gezien. ik dacht een mk te hebben met 5.4, maar bleef klachten houden terwijl baarmoeder schoon was. mijn hcg bleef stijgen en bleek uiteindelijk toch buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn, ben toen alsnog met 9 wk geopereerd. Sterkte.