Vanmorgen had ik kiespijn.. op zich niet erg, maar voor mij wel.. eigenlijk zou ik door de kaakchirurg onder narcose worden geholpen, maar door de zwangerschap ging dit niet door.. nu moest ik dus bij pijn naar de tandarts en onder plaatselijke verdoving worden geholpen. ik hoopte dit tot na de bevalling te kunnen uitzingen, maar gister kreeg ik pijn.. nacht niet geslapen en dus vanmorgen de tandarts gebeld.. was een flinke ingreep en aangezien ik doodsbenauwd ben voor de tandarts gaf dit behoorlijk veel stress.. ik kon tussendemiddag komen.. heb ruim 45 minuten in de stoel gelegen.. flink wat pijn geleden, maar t was weer achter de rug.. nu nog wel pijn, maar daar slik ik paracetamol voor.. De angst dat de stress van vanmorgen schadelijk is geweest voor de vrucht is toch wel erg groot.... en paracetamol.. mag ik die ongelimiteerd slikken (en daarmee bedoel ik.. 3x 1 en voor t slapen 2? dus 5 per dag? Door de miskraam in november zijn dit soort dingen die je liever niet meemaakt in een zwangerschap, maar t was kiezen tussen narcose, ibuprofen of stress.. de eerste 2 zijn sowieso uit den boze.. de derde onontkoombaar.. Hoop dat jullie me gerust kunnen stellen.. ik mag volgende week vrijdag voor een echo en of t goed zit of niet weet niemand, maar toch... Alvast bedankt voor het lezen en het antwoord.... Greetz
hoi, zoiets kun je niet voorkomen. Dit heeft geen negatieve invloed op de baby hoor. Papacetamol kun je tot 8 per dag nemen. Hopelijk ben je snel weer hersteld! Mirjam
Hoi Mirjam Dank je wel voor je antwoord.. Stelt gerust...een beetje dan , maar dat ligt meer aan mezelf.. Sinds donderdag voel ik ook niets meer.. geen kwaaltjes.. niet meer misselijk, geen krampjes.. niets.. alleen mijn borsten zijn nog wat gevoelig, maar mag ook geen naam hebben.. PFFFF.... zit niets anders op dan te wachten op de echo... Herstel gaat trouwens goed.. Greetz