'Helse bevallingen'

Discussie in 'De bevalling' gestart door Beertje09, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hallo,

We hebben makkelijke bevallingen gehad, en windjes & ontlasting héhé. Ik dacht nu maar eens een topic openen over 'helse bevallingen'. Ik noem ze maar even zo.

Is er iemand die ze met ons wil delen?

Ik heb nergens schrik van hoor.

2. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    nou vind je het erg dat ik dan voorlopig even bij deze topic weg blijf ik moet nog en blijf liever nog even positief denken !

succes ermee

liefs michelle

3. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Dat moet je eigenlijk zelf weten, anders lees je hier niet mee in dit topic ;)
    Bovendien zegt een verhaal van een ander niks over jou bevalling hoor, alles is uniek!

4. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Je moet je eigen niet bang laten maken door wat een ander heb mee gemaakt bij de bevalling. Iedere bevalling is anders gelukkig.
    ik ga hier wel ff meelezen.

5. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    dat zal ongetwijfeld waar zijn ,maar er zijn genoeg mensen die zich daar wel bang door laten maken hoor ....
    maar goed dan moeten ze niet lezen he !

6. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    daar heb je gelijk. Ik persoonlijk maak me er niet druk ik laat het wel op me afkomen. Een ander raakt er van de kaart van 'o god wat staat me nou weer te wachten'

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    De korte (en vriendelijk beschreven) versie staat hier:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=123393

In het andere topic van "wat was het eerste dat je zei" gaf ik al aan dat ik als 1e zei "ga jij maar met hem mee" en volgende keer wil ik ook gewoon iets roepen van "ooh wat is hij/zij schattig".
    Dus laat je niet bang maken door verhalen van hier, want je kindje is is het sowieso waard ;)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Helemaal met San eens...haar bevalling is ook super heftig...be mijn is vooral lang.....45 uur weeen totdat ze er was :rolleyes: (ontsluiting die niet vordert)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het is niet leuk om te lezen, aan de andere kant zal het kindje er toch uitmoeten dus we moeten er allemaal aan geloven, hoe het ook zal lopen ;)

dat klinkt heel nuchter, maar dat is een momentopname :)

10. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Komt ie...

Het rommelde al vanaf maandags...
    dinsdags middag rond een uur of 14.00 kwamen rugweeen om de 6 minuten..die krengen zijn niet weg te puffen :evil:
    woensdag ochtend 2 cm ontsluiting...
    Vervolgens rugweeen om de 4 minute, snachts geen oog dichtgedaan...Donderdag oschtends 3 cm ontsluiting...Richting Zkh om 11.00, ben totaal uitgeput...om 13.00 ruggeprik gekregen...20.00 eidenlijk volledige ontsluiting, en ruggeprik uit...om 22.00 ruggeprik doet niks meer, en moet vanwege geen ingedaalde baby, ontsluitingsweeen weg puffen tot 22.30..Om 22.30 persen...om 23.30 nog geen baby. Marit heeft het niet meer zo fijn in mijn buik.....Vauum kwam te pas...knip 1 werd gezet 3x getrokken, nog geen baby... Ok team wordt gebeld voor spoed ks, want Marit vindt het nu helemaal niet leuk meer, en valt steeds vakee "weg" Knip 2 werdt gezet de andere kant op, en nogmaals vacuum, en voila...Vrijdags om 0.18 is Marit geboren..Bij een zwangerschao van 42 weken precies...
    Ze is gezond, 47 cm en 3985 gram :)

Ik hoop toch echt dat bij deze 2e zwangerschap de bevalling wat vlotter gaat verlopen ;)

Deel Deze Pagina