Hallo, We hebben makkelijke bevallingen gehad, en windjes & ontlasting héhé. Ik dacht nu maar eens een topic openen over 'helse bevallingen'. Ik noem ze maar even zo. Is er iemand die ze met ons wil delen? Ik heb nergens schrik van hoor.
nou vind je het erg dat ik dan voorlopig even bij deze topic weg blijf ik moet nog en blijf liever nog even positief denken ! succes ermee liefs michelle
Dat moet je eigenlijk zelf weten, anders lees je hier niet mee in dit topic Bovendien zegt een verhaal van een ander niks over jou bevalling hoor, alles is uniek!
Je moet je eigen niet bang laten maken door wat een ander heb mee gemaakt bij de bevalling. Iedere bevalling is anders gelukkig. ik ga hier wel ff meelezen.
dat zal ongetwijfeld waar zijn ,maar er zijn genoeg mensen die zich daar wel bang door laten maken hoor .... maar goed dan moeten ze niet lezen he !
daar heb je gelijk. Ik persoonlijk maak me er niet druk ik laat het wel op me afkomen. Een ander raakt er van de kaart van 'o god wat staat me nou weer te wachten'
De korte (en vriendelijk beschreven) versie staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=123393 In het andere topic van "wat was het eerste dat je zei" gaf ik al aan dat ik als 1e zei "ga jij maar met hem mee" en volgende keer wil ik ook gewoon iets roepen van "ooh wat is hij/zij schattig". Dus laat je niet bang maken door verhalen van hier, want je kindje is is het sowieso waard
Helemaal met San eens...haar bevalling is ook super heftig...be mijn is vooral lang.....45 uur weeen totdat ze er was (ontsluiting die niet vordert)
het is niet leuk om te lezen, aan de andere kant zal het kindje er toch uitmoeten dus we moeten er allemaal aan geloven, hoe het ook zal lopen dat klinkt heel nuchter, maar dat is een momentopname
Komt ie... Het rommelde al vanaf maandags... dinsdags middag rond een uur of 14.00 kwamen rugweeen om de 6 minuten..die krengen zijn niet weg te puffen woensdag ochtend 2 cm ontsluiting... Vervolgens rugweeen om de 4 minute, snachts geen oog dichtgedaan...Donderdag oschtends 3 cm ontsluiting...Richting Zkh om 11.00, ben totaal uitgeput...om 13.00 ruggeprik gekregen...20.00 eidenlijk volledige ontsluiting, en ruggeprik uit...om 22.00 ruggeprik doet niks meer, en moet vanwege geen ingedaalde baby, ontsluitingsweeen weg puffen tot 22.30..Om 22.30 persen...om 23.30 nog geen baby. Marit heeft het niet meer zo fijn in mijn buik.....Vauum kwam te pas...knip 1 werd gezet 3x getrokken, nog geen baby... Ok team wordt gebeld voor spoed ks, want Marit vindt het nu helemaal niet leuk meer, en valt steeds vakee "weg" Knip 2 werdt gezet de andere kant op, en nogmaals vacuum, en voila...Vrijdags om 0.18 is Marit geboren..Bij een zwangerschao van 42 weken precies... Ze is gezond, 47 cm en 3985 gram Ik hoop toch echt dat bij deze 2e zwangerschap de bevalling wat vlotter gaat verlopen